• Ja, ik zoek, ik zoek een story. ;D
    Want ik wil graag nog eens stories lezen. (:
    Veel eisen stel ik niet;
    -het liefste wil ik dat het met onbekende personen is, Tokio Hotel of een Twincest (Bandcest is ook nog toegestaan)
    -het moet in verstaanbaar Nederlands zijn, een paar spellingsfouten kunnen nog, maar niet dat ik er zelf maar moet uithalen wat er staat.
    -Als er wat gezegd wordt dan niet van Bill zegt: Hoi alles goed maar "Alles goed?" Vraagt Bill terwijl hij een glimlach opzet.
    -Ook het liefst met geen smiley's
    -En al helemaal geen Justin Bieber of Jonas Brothers.
    -liever ook geen fantasy-dingen zoals draken, vampieren en dergelijke.
    -en een korte inleiding vind ik ook niet misplaatst

    Haha, ik stel precies wel veel eisen ;D
    Zo, dat is wel te doen, toch? :3

    [ bericht aangepast op 9 april 2010 - 21:32 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Uhm ik heb de story Noah Jane: My weblog maar die is zonder bekende personen maar wel orgineel. (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Uhm ik heb de story Noah Jane: My weblog maar die is zonder bekende personen maar wel orgineel. (:


    Oh, die las ik voor die geinactiveerd werd, denk ik. :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb wel een mooie (van mezelf uiteraard, ik ben lekker egocentrisch)
    Ik ben alleen wel hier net aan Boek Drie begonnen (deel 3 van de zooi. Deel 1 en 2 staan ook op mijn profiel)

    http://www.quizlet.nl/stories/18723/boek-3-tanden-en-liefde/


    Life is an art, not a science.

    Modification schreef:
    Ik heb wel een mooie (van mezelf uiteraard, ik ben lekker egocentrisch)
    Ik ben alleen wel hier net aan Boek Drie begonnen (deel 3 van de zooi. Deel 1 en 2 staan ook op mijn profiel)

    http://www.quizlet.nl/stories/18723/boek-3-tanden-en-liefde/


    Waar gaat het juist over? -korte inleiding-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    bis der tod uns scheidet

    tom kaulitz is veroordeelt tot 5 jaar gevangenis, hij komt in cel 14 terrecht. een gewone cel net zoals alle andere, maar links van hem gaat het er anders aan toe. in cel 13 zit moordenaar: Elmin Micha Salander, zij die haar ouders familie en vreemde met behulp van zwarte magie heeft vermoord. tom komt in contact met haar en raakt langzaam verliefd op haar, maar wat als hij er achter kom dat zijn veroordeelt is tot de doodstraf.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Onbekende personen ook?;3

    Rooftops schreef:
    (...)

    Oh, die las ik voor die geinactiveerd werd, denk ik. :3

    Ja dat kan wel, de spelfouten heb ik er vandaag uitgehaald en ik ga er verder mee nu!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    [Ik ga ook lekker egocentrisch doen hoor, hihi]
    All good things come to an end

    Dit verhaal begint in een van de achterbuurten van New York.
    Jacky, een Nederlands meisje van 17 jaar woont daar samen met haar honden, zusje en moeder die daar een balletstudio heeft. Op een dag gebeurt er iets waar ze vroeger alleen maar van kon dromen. Niets lijkt haar in de weg te staan todat het niet goed gaat met haar moeder. Als dat al niet erg genoeg is, komt Jacky's eigen leven in gevaar. Er is maar één persoon die haar nog kan redden maar zal hij ook voor haar zijn leven op het spel zetten?

    Ohja, het is een Tom kaulitz lovestory (:

    [ bericht aangepast op 9 april 2010 - 21:50 ]


    we are radio hysteria

    Maybe mijn storie Bonustrack
    Onbekende personen (;


    dream, dare, fly!

    Misschien deze: Like a star. Hij gaat over Tom :'D

    how he became my best friend and more [johnny depp]


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Ik heb een verhaal met onbekende personen!
    The Never Ending Phonecalls ;3
    -op mijn profiel staat de link ;3-

    Ik heb er eentje over Tokio Hotel.
    http://www.quizlet.nl/stories/12192/engel-in-de-nacht--tombill/

    [ bericht aangepast op 10 april 2010 - 10:46 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Nine girls, one boy.
    Gaat over negen meisjes, die strijden voor Tom zijn liefde.
    Your last smile makes me cry, because I know you will not come back.
    Gaat over een meisje Fae, die kort geleden haar moeder is verloren. Ze zit er erg mee aangezien haar moeder ook een hele goede vriendin van haar was. Maar dan komen er ook nog eens allemaal rare visioenen bij over een bus die een ongeluk krijgt met een vrachtwagen en daardoor begint iedereen te denken dat ze gek word. Ze begint aan haar zelf te twijfelen, word ze echt gek?
    Tom's point of view.
    Gaat over hoe Tom zijn ware liefde ontmoet, hoe hij hier mee omgaat en hoe hij haar combineert met z'n droom.

    De Zwarte Raaf en het Rode Leger.

    Ja ja, hier ben ik weer met m'n verhaal :']
    Maar het voldoet aan de eisen.
    Met onbekende personen.

    Begin 1945: Terwijl de Russen het Duitse Rijk in Oost-Pruisen binnenvallen ontketenen zij een storm van wraak over de Duitse burgers. Marissa Muller overleeft het bloedbad bij Nemmersdorf en vlucht door de bossen naar het westen richting Berlijn, waar ze hoopt in handen van de Amerikanen te vallen.
    Het is een verhaal over vrienschap, levenservaringen die een mens nooit zal vergeten en liefde.

    [ bericht aangepast op 10 april 2010 - 20:29 ]


    No growth of the heart is ever a waste