• Ja, ik zoek, ik zoek een story. ;D
    Want ik wil graag nog eens stories lezen. (:
    Veel eisen stel ik niet;
    -het liefste wil ik dat het met onbekende personen is, Tokio Hotel of een Twincest (Bandcest is ook nog toegestaan)
    -het moet in verstaanbaar Nederlands zijn, een paar spellingsfouten kunnen nog, maar niet dat ik er zelf maar moet uithalen wat er staat.
    -Als er wat gezegd wordt dan niet van Bill zegt: Hoi alles goed maar "Alles goed?" Vraagt Bill terwijl hij een glimlach opzet.
    -Ook het liefst met geen smiley's
    -En al helemaal geen Justin Bieber of Jonas Brothers.
    -liever ook geen fantasy-dingen zoals draken, vampieren en dergelijke.
    -en een korte inleiding vind ik ook niet misplaatst

    Haha, ik stel precies wel veel eisen ;D
    Zo, dat is wel te doen, toch? :3

    [ bericht aangepast op 9 april 2010 - 21:32 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik!
    Het gaat over vier meiden, die in een inrichting voor onhandelbare kinderen zitten. Ze moeten niets van jongens hebben totdat er vier wel heel bijzondere jongens in de inrichting komen.

    (Guess what, het is een Tokio Hotel serie)

    Link staat op profiel. ;')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Frightened schreef:
    Ik!
    Het gaat over vier meiden, die in een inrichting voor onhandelbare kinderen zitten. Ze moeten niets van jongens hebben totdat er vier wel heel bijzondere jongens in de inrichting komen.

    (Guess what, het is een Tokio Hotel serie)

    Link staat op profiel. ;')


    En wat is de titel van deze story? Anders gaat het al helemaal moeilijk worden om die te vinden.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    http://www.quizlet.nl/chapters/74853/dying-to-dance/

    Over een droom die iemand niet wil opgeven, en daarin zéér ver doordraaft.

    Ik heb er twee, die nog niet online staan, ik drop zo hier de inleidingen.(:


    .

    BlackxRoses schreef:
    Ik heb er twee één, die nog niet online staan, ik drop zo hier de inleidingen.(:


    I'm his pet

    Hij haat me maar zegt dat hij van me houdt.
    -Bill Kaulitz.


    Hij houdt van me, maar zegt dat hij me haat.
    -Tom Kaulitz.



    Het is het jaar 2500. De wereld zoals wij deze kennen bestaat niet meer. De wereld word nu bestuurd door computers, en de kloof tussen rijk en arm is alleen maar groter geworden. Nu is het zelfs zó erg geworden dat de rijkere jongere jongens en meiden hebben die ze als huisdieren houden. Ze soms zelfs gebruiken als (seks)slaafjes. Tom is één van deze zogenaamde 'huisdieren,' Hij is het huisdier van niemand minder dan Bill Kaulitz.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Flowers and therapy.

    Nakai is zestien jaar en een echt levensgenieter. Ze blowt, drinkt en blijf tot diep in de nacht weg met vrienden, alleen maar om haar problemen te vergeten. Ze heeft last van een persoonlijkheidsstooris en is daarom thuis onhandelbaar geworden. Haar moeder ziet geen andere uitweg meer en besluit haar naar een inrichting ver uit de buurt van haar huis te sturen, in de hoop dat ze zal veranderen.
    Maar wat als Nakai helemaal niet wil veranderen en van plan is de hele inrichting op stelten te zetten? Zal ze uiteindelijk veranderen of zal ze altijd hetzelfde blijven? En wat als de liefde op haar pad komt?

    Onbekende personen (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    SnowEyes schreef:
    (...)


    Het is het jaar 2500. De wereld zoals wij deze kennen bestaat niet meer. De wereld word nu bestuurd door computers, en de kloof tussen rijk en arm is alleen maar groter geworden. Nu is het zelfs zó erg geworden dat de rijkere jongere jongens en meiden hebben die ze als huisdieren houden. Ze soms zelfs gebruiken als (seks)slaafjes. Tom is één van deze zogenaamde 'huisdieren,' Hij is het huisdier van niemand minder dan Bill Kaulitz.
    [/i]


    En wanneer komt deze online? :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Erased, but not on purpose.

    Welcome to a real nightmare. Nele is een meisje van 18 jaar en ze is de vaste vriendin van Bill. Ze zijn nu al 6 maanden samen en hebben besloten een stapje verder te gaan, maar de ochtend daarna weet Nele van niks meer.
    En dat is niet het enige wat ze zal vergeten...[/i]
    Een verhaal dat voor sommigen misschien choquerend begint, maar dat is het niet. Het is niet mijn beste scène, maar ik heb dit verhaal meer dan een jaar geleden verzonnen. Het hoofdstuk Prologue hoef je niet te maken; ik heb het er enkel bijgezet voor een foto van het hoofdpersonage.
    Chapter 1: What if you forget one of the most beautiful moments in your life?



    ~~~~


    It's a nasty thing. [TC]

    Bill begint verliefd te worden op Tom, maar beseft het eerst nog niet. En wat er gebeurt als hij het beseft, kan je hier lezen!

    Extra:
    Ze zijn niet beroemd in dit verhaal.

    [ bericht aangepast op 10 april 2010 - 22:05 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Rooftops schreef:
    (...)

    En wanneer komt deze online? :3

    Binnenkort :3. maximaal over een week. -gekneusde hand dus kan niet zo heel veel typen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    SnowEyes schreef:
    (...)
    Binnenkort :3. maximaal over een week. -gekneusde hand dus kan niet zo heel veel typen.


    Oké. ;3
    Ik weet het. ;o Veel sterkte nog lieve schat en dat het maar snel beter wordt. (flower)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson