• hallo allemaal ik heb wat rollen nodig voor mijn story the wolf in me
    ik zoek normale tieners (niet met krachten of dat soort dingen)
    dit zoek ik

    Aantal school jongens: (meisje mag hem ook invullen)

    Aantal school meisjes:
    de leeftijd niet onder 15 graag
    ik hoop dat jullie invullen ik heb vooral jongens nodig

    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    leeftijd:
    Foto:
    Karakter:
    extra:


    xx


    Be yourself, before you forget who that is.

    Rol: Jongen
    Naam: Jamie Tyler
    Geslacht: Jongen
    leeftijd: 17
    Foto: Jamie
    Karakter: arrogant, aandachtszoeker, mondig, sportief, behulpzaam, avontuurlijk
    extra: Jamie woont al op zichzelf want hij kon het niet meer aan om samen te leven met zijn moeder. Ze zat aan de drugs en had om de week een nieuwe vriend, maar ze wilde haar leven beteren toen ze hoorde dat Jamie ging vertrekken. Nu gaat het al weer wat beter tussen hen en geeft ze hem iedere maand wat geld want ze haat het dat hij zo ver weg is. Jamie zelf heeft een nuchtere denkwijze; hij rookt niet, drinkt amper en ga zo maar verder. Hij haalt goeie punten op school, is een studiebol, maar toch nog iemand van de 'populaire' kids. Daardoor dat hij nog een beetje arrogantie in zijn karakter heeft.

    Die 'komt' ga ik pas kunnen invullen als ik terug ben van mijn werk of morgen dan pas (:

    [ bericht aangepast op 18 mei 2010 - 18:38 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Rol:meisje
    Naam:elmin holmes
    Geslacht:vrouwelijk
    leeftijd:15 jaar
    Foto:komt
    Karakter:slim, betweterig, koppig, hoogbegaafd, kan bot over komen, open, trouw
    extra:Elmin is erg arm, dat komt omdat haar vader haar en haar moeder aan hun lot heeft overgelaten. haar moeder is zwaar depressief en kan zo dus geen geld verdienen, Elmin werkt daarom dus hard voor haar werk en mist zo vaak hele schooldagen


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Meisje
    Naam: Camilla Gomez
    Geslacht: Meisje
    leeftijd: 17
    Foto:http://i299.photobucket.com/albums/mm305/chepo86tayahua/michelle_rodriguez_007.jpg?t=1270832687
    Karakter: achterdochtig als ze je nog niet kent,maar vooral aardig. kan heel erg arrogant zijn.
    extra: Camilla is vroeger heel erg gepest vanwege haar afkomst. haar moeder is van braziliaans en haar vader italiaans en ze kan beide talen ook vloeiend spreken. omdat ze vaak gepest is, is ze aan het begin heel voorzichtig en geeft vaak een grote bek daardoor noemen mensen haar vaak arrogant, ze zit ook op kickboxen en is niet bang om een klap uit te delen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rol:die weet je
    Naam: Dave Mcbride
    Geslacht:Jongen
    leeftijd:17
    Foto:zie je wel
    Karakter: Lief,behulpzaam,beschermend tegen ze zusje,
    extra:Je heb wel iets en anders vraag je het maar Aan meXD


    Never regret something that made you Smile

    -

    [ bericht aangepast op 28 april 2010 - 19:30 ]

    Rol:andere BF?
    Naam: Elena Cantwell
    Geslacht: Meisje
    leeftijd: leeftijd van de hoofdrolspeler
    Foto:http://www.unfamousfamous.com/wp-content/uploads/2009/07/miasidereelnz9.jpg
    Karakter: Elena is erg betrouwbaar en doet graag dingen voor mensen. Ze kan boos worden op onzinnige dingen maar dat gebeurd nauwelijks!
    extra: niks!
    Gespeeld door: (link) http://www.quizlet.nl/users/SapjeCullen/

    [ bericht aangepast op 28 april 2010 - 19:32 ]

    rol: mysterieus persoon
    naam: dragon d
    geslacht: meisje
    leeftijd: 16
    foto: bedenk maar wat
    karakter: dragon is een meisje dat graag vecht en andere mensen niet zo gauw vertrouwd. ze laat zich niet gauw zien alleen aan mensen die zij vertrouwd.
    extra: ze heeft bijna altijd een hekel aan mensen omdat er met haar is geexpirimenteerd. haar lichaamsbouw is dan ook net iets anders dan de normale mens en ze is meestal ook sneller en lichter.

    Rol: Jongen
    Naam: John Chris
    Geslacht: Jongen
    leeftijd: 17
    Foto: klik
    Karakter: Grappig, lief, begripvol, behulpzaam, eigenwijs.
    extra: Zijn hobby's zijn basketbal en zingen.
    Hij is redelijk populair en dat komt vooral doordat hij zingt en sport. Veel meisjes flirten met hem, maar John is geen player en heeft af en toe een vriendin.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2010 - 16:30 ]


    You are beautiful, you are love.

    Rol: Meisje:$
    Naam: Famke
    Geslacht: vrouw.. denk ik?
    leeftijd: 16
    Foto: komt
    Karakter: Famke is populair, maar dat komt niet omdat ze zo gemeen is voor leraren, maar omdat ze gewoon behulpzaam is. Ze heeft (nog) gen vriendje, maar heeft wel een oogje op iemand (kiesmaarwie)
    extra: Haar ouders zitten midden in een scheiding, dus ze heeft eeb moeilijke tijd


    You can agree with me or you can be wrong

    Naam: Nick Adams

    Geslacht: Man

    Leeftijd: 19

    Geboortedag: 17 september

    Foto: http://men-haircuts.com/wp-content/uploads/2009/09/andyRoddickHairstyle3.jpg

    Karakter: Nick is vrij arrogant. Hij denkt dat hij elk meisje kan krijgen, en houdt ook weddenschappen met hoeveel meisjes hij op een feest zoent. Hij heeft nog nooit een lange relatie gehad.

    In zijn vrije tijd hangt hij vooral rond met zijn matties. Een beetje roken, blowen en dat soort dingen. Vaak staan ze achter een bepaald tankstation.

    Verder is Nick wél ongelooflijk sportief. Hij tennist vaak, een paar keer per week. Op de club heeft hij echter wel problemen, omdat de club vindt dat hij moet stoppen met roken, om zijn prestaties te verbeteren. Nick heeft hier echter geen zin in.

    Nick is dus ook niet heel ambitieus en weet ook van zichzelf dat hij geen doorzetter is. Daarom is hij ook niet naar de universiteit. Nick is er verreweg slim genoeg voor, maar heeft toch voor een makkelijkere opleiding gekozen. Hij besluit nu te 'genieten', wat er later zal gebeuren boeit hem niet. Als iemand hem daar naar vraagt, antwoordt hij: 'De wereld vergaat toch in 2012.' Niet dat hij het daadwerkelijk gelooft, maar dan is hij tenminste van de vraag af.

    Goed genoeg :X?