• Noah Jane: My Weblog.
    De 15 jarige Noah Jane is een typisch probleemkind: gescheiden ouders, word niet echt geaccepteerd en heeft een eetprobleem door alle omstandigheden. Het meisje houd een weblog bij over haar leven en hoe ze denkt.
    Ze upload hem wekelijks met gedachtes, haar leven, muziek en must haves.
    Ze heeft veel vieuws en reacties en iedereen is benieuwd naar en hoe het leven van Noah Jane verder gaat.
    Maar ze verslechtert alleen maar.

    Hij staat weer online, fouten zijn eruit gehaald en er zijn wat dingen toegevoegd. Ik ga hem verder schrijven en je hoeft hem niet overnieuw te lezen want je mist niks, maar het mag altijd.
    Hij telt 18 hoofdstukken.
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ga 'm lezen. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Danku! (flower)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    20 September 2009.

    [ bericht aangepast op 16 april 2010 - 15:55 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    21 September 2009.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ga weer lezen, want ik las hem ooit, maar toen was ik gestopt.:9~


    Smiling but close to tears.

    XTC schreef:
    Ik ga weer lezen, want ik las hem ooit, maar toen was ik gestopt.:9~

    Oeeh dankje! :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    22 September 2009.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.