• Dit topic gaat puur over het boekje Death Note uit de Manga/Anime.

    De Death Note lijkt een gewoon notitieboekje, maar is in feite een massamoord boekje. Als je gewoon een naam van een persoon op schrijft, sterft deze binnen de 40 seconden aan een hartaanval.
    Je kan ook opschrijven hoe die mens overlijd zolang dat maar haalbaar is binnen de 23 dagen. Een ziekte, zelfmoord, ... het kan allemaal.

    Nu mijn vraag: Als jij het boekje hebt, zou je het dan gebruiken?

    Ikzelf zou het gebruiken om mensen die ziek zijn in hun hoofd te doden zoals Marc Dutroux en Kim de Gelder.
    Iemand dat gewoon iets steelt zou ik niet opschrijven, maar moordenaars wel.


    Let the Night embrace you

    Nee. Niemand, dan ben je zelf net zo erg vind ik. Een mensenleven is teveel waard, wat hij/zij ook doet of gedaan hebt.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Nee. Niemand, dan ben je zelf net zo erg vind ik. Een mensenleven is teveel waard, wat hij/zij ook doet of gedaan hebt.

    Misschien. Het idee dat ik macht zou hebben over leven en dood vind ik kinda scary.
    Maar mss voor gevallen als Kim De Gelder & companie.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Assassin schreef:
    Nee. Niemand, dan ben je zelf net zo erg vind ik. Een mensenleven is teveel waard, wat hij/zij ook doet of gedaan hebt.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Nee, er zijn wel mensen die het bloed onder mijn nagels vandaan halen en waarvan ik het niet erg vind als ze echt dood zouden gaan maar ik zou nooit zelf over hun lot kunnen beslissen zonder er later spijt of verdriet van te krijgen


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Assassin schreef:
    Nee. Niemand, dan ben je zelf net zo erg vind ik. Een mensenleven is teveel waard, wat hij/zij ook doet of gedaan hebt.

    Een mensenleven is veel waard, ja, maar als hij of zij ook meerdere mensen gedood heeft, vind ik dat eigenlijk maar een kleine betaling.

    - Ik denk te veel. D: -


    Let the Night embrace you

    Mischien.. maar dan zou ik het gebruiken voor oude mensen die dood willen :3
    En ook voor mezelf gebruiken, als ik 76 ben ofzo
    Want uiteindelijk is een hartaanval [/vooral als je slaapt] de beste manier om ons te verlaten [:


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik denk niet dat ik het zou gebruiken, die persoon is dan wel voor altijd weg. En je doet er andere mensen weer verdriet mee. Zoals hun vader of moeder, of familie. Je maakt wel iemands leven kapot. Letterlijk. En het idee is idd kinda scary. Stel je voor dat je je vroegere ''vriendin'' een hartaanval laat krijgen. Maar achteraf kom je erachter dat het ze die actiee helemaal niet zo bedoelt had. En je krijgt err spijt van.
    Wat dan? Dan kun je niet meer terug.
    X.


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Ik kan niemand bedenken, dus nee.. nee ik denk het niet nee.


    Life is hard and then we die

    Ik denk dat het heel anders zou zijn als je m echt had, en t verschilt ook of Ryuk erbij is of niet :Y)


    BAM!

    Nee.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heroic schreef:
    Nee.


    it's so empty living behind these castle walls

    Wasteland schreef:
    Mischien.. maar dan zou ik het gebruiken voor oude mensen die dood willen :3
    En ook voor mezelf gebruiken, als ik 76 ben ofzo
    Want uiteindelijk is een hartaanval [/vooral als je slaapt] de beste manier om ons te verlaten [:


    Let's do this poo

    Nee, ik zou niet meer met mezelf kunnen leven...

    - hoewel het wel superstoer bedacht is -


    Get back motherfuckerz'

    Misschien, voor erge moordenaars die gewoon té erge dingen gedaan hebben.


    "Don't look back, you're not going that way."