• Nou het zit zo;

    Ik ging toenet mijn story in de spotlight zetten, en toen smste ik alles wat moest. En toen kreeg ik dit: Beste SMS-er, wij konden niet met uw bericht. Controleer of de juiste woordcombinatie gestuurd is en probeer het opnieuw. Nou ik opnieuw dus geprobeerd en toen deed ie het wel gewoon. Maar mijn vraag, er staan per ontvangen bericht betaal je 1,50. Moet ik nu dan ook dat smsje gaan betalen.
    -vind dat eigenlijk wel oneerlijk als dat moet ;x- Dankjewel alvast.

    Kun je dat niet controleren door je beltegoed op te vragen? Anders zou ik het ook niet weten, geen ervaring met de spotlight...


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik weet niet of dat nu nogsteeds is, maar ik heb dat ook wel eens gehad op mijn oude account, en daar moest ik die sms ook betalen...


    Alis volat propriis.

    Per ontvangen bericht is 1,50. Dus voor elk smsje dat je ontvangt moet je betalen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Psychic schreef:
    Kun je dat niet controleren door je beltegoed op te vragen? Anders zou ik het ook niet weten, geen ervaring met de spotlight...


    Ik heb toenet bij mijn abo gekeken, en daar stond bij overige kosten: 1,47. Dus volgens mij is het er nog geen eens bijgeschreven? Nja ik kom er anders vanzelf wel achter, en als het wel zo is, dan is dat kut.

    Psychic schreef:
    Kun je dat niet controleren door je beltegoed op te vragen? Anders zou ik het ook niet weten, geen ervaring met de spotlight...