• Ik vraag me af of iemand daar ervaring mee heeft. Urban decay primer. Het moet ervoor zorgen dat je oogschaduw langer blijft zitten.
    Het moeilijke is is dat het hier in Nederland niet te krijgen is. Dus als het straks niet werkt is het weggegooit geld.

    Ik vroeg me ook af of iemand misschien nog een goedkopere versie weet van 'eyeprimers' of in ieder geval iets wat wel hier in nederland te krijgen is.

    Thnx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nee, sorry, ik heb echt geen idee..

    Uhm een meisje uit mijn klas wou ook zoiets gebruiken ze zei dat het wel werkte.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Urban Decay is écht héél goed. Ik heb het zelf niet maar ik heb er al wel veel over gelezen en echt iedereen vind het goed. Dus het zal geen weggegooit geld zijn, je komt er trouwens ook lang mee toe. :')

    Dazzled schreef:
    Urban Decay is écht héél goed. Ik heb het zelf niet maar ik heb er al wel veel over gelezen en echt iedereen vind het goed. Dus het zal geen weggegooit geld zijn, je komt er trouwens ook lang mee toe. :')


    None but ourselves can free our minds.