• Ik hoef vandaag niet naar school, omdat ik een dagje ziek speel. Ik moest mijn computer wegbrengen om te kijken of zo'n gastje nog bestanden kon redden. Nu hoef ik vandaag niet naar school. Dus geen blokuur Ckv of Wiskunde. Mijn moeder meldt me wel vaker ziek, als ze vindt dat ik beter thuis kan zijn. Bv. met projecten. En nu dus om mijn samenvattingen voor de pww te maken.

    Meer mensen die legaal spijbelen?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb nu vakantie, maar ik mag soms wel thuisblijven van mijn moeder als ze ziet dat ik écht geen zin heb en ik toch nog genoeg van die ziektebriefjes heb.


    Tanya is de beste.

    Seel schreef:
    neej men moeder vermoord me als ik spijbel ;D

    de mijne ook o.O


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    ik mag spijbelen van de leerlingambtenaar [:
    Lang verhaal.


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik ben op het moment aan het spijbelen (nerd)
    Was gister nogal laat en gezellig geworden bij mijn tante en we zaten daar tot half 4 's nachts. Dus heeft mijn mams me vandaag ziek gemeld.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    neej, mijn moeder zou echt flippen O,o


    Alis volat propriis

    Mijn moeder meld me ook best vaak ziek als ik geen zin heb, er teveel uitvalt of om een andere reden. Ik haal toch best goeie cijfers dus ik vind dat ik die extra vrije dagen soms wel verdien :Y)


    we are radio hysteria

    Van mijn moeder mag ik thuisblijven als er écht iets is, of als ik heel slecht geslapen heb.


    /

    Ik ben vrij maar mijn moeder laat me nooit thuis, enkel als ik echt ziek ben.


    your eyes are like stars in the night.

    Dat doet mijn moeder nou nooit. Ik mag alleen thuis blijven als ik half dood ga. --'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Mijn moeder wou dat nooit doen denk ik.

    ik wil ook zo een moeder.
    ik spijbel altijd illegaal bijv. bij paviering enzo of dat je met school iets voor gym buitenschool doet en dan moet je de laatste 2 uur naar school nou dan ga ik niet xd


    Whisper words of wisdom, Let It Be

    Wel... mijn moeder weet altijd wanneer ik niet naar school ga, maar mijn pa niet. dus dan gaat het nog wel... I <3 fake ziek zijn.


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Mijn moeder heeft me 23 februari ziek gemeld zodat ik lekker dood kon vriezen in de rij bij Tokio Hotel :]
    maar verder spijbel ik nooit:]


    T O K I O H O T E L < 3

    Mijn moeders woorden: Als jij spijbelt dan draai ik je nek om.
    Antwoord op jou topic: Neen dus (: ik mag niet spijbelen. Ik mag alleen thuisblijven als ik me echt niet lekker voel (:
    maar vermits ik nu vakantie heb _O_

    mijn moeder doet dat soms. xd


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.