• Ik hoef vandaag niet naar school, omdat ik een dagje ziek speel. Ik moest mijn computer wegbrengen om te kijken of zo'n gastje nog bestanden kon redden. Nu hoef ik vandaag niet naar school. Dus geen blokuur Ckv of Wiskunde. Mijn moeder meldt me wel vaker ziek, als ze vindt dat ik beter thuis kan zijn. Bv. met projecten. En nu dus om mijn samenvattingen voor de pww te maken.

    Meer mensen die legaal spijbelen?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    neej men moeder vermoord me als ik spijbel ;D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Nope, ik ben vrij vandaag.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Hahah, ik hoef niet te doen alsof want mijn hele school heeft vandaag vrij :Y)


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik ben snipverkouden,
    maar stelde me net wat mee aan,
    zodat ik thuis kon blijven (:
    Morgen moet ik wel weer naar school,
    I quess..


    wth.

    dat doet mijn moeder dus echt niet. als ik dat zou vragen zou ze me gewoon uitlachen..

    ikkeuhm heb vakantie voor twee weken dus spijbelen zal niets uithalen


    Change, the only good thing in this world.

    Nope, ik heb vakantie. Maar mijn moeder stelt dat soms wel voor, om een halve dag ofzo afwezig te zijn, maar omdat ik alleen mijn eigen notities vertrouw, ga ik toch altijd maar naar school :Y)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Mijn moeder doet dat ook.

    Wow, ik wil ook zo'n moeder! Maar zelfs als ik het mocht zou ik het nog niet kunnen doen, want ik heb al m'n ziekenbriefjes zo wel nodig =/


    Beeeeeeeesje :-)

    Nou, ik ben niet alleen snipverkouden,
    ik had vanochtend , volgens haar, verhoging,
    maar da's nu al helemaal weg,
    Ik voel me niet meer warm of koud ofzo..


    wth.

    Soms. Ik fake soms wel eens dat ik ziek ben, en dat weet mijn moeder ook. Maar dan hoef ik niet naar school van haar (:

    En als ik bijv. naar de tandarts moet, en ik heb daarna nog les, dan hoef ik daar niet meer heen.

    En als ik teveel tussenuren heb soms ook 8D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn moeder heeft me nog nooit ziekgemeld in mijn 5 jaren middelbare school. x]
    Onze school geeft ook maar 4 dagen dat je thuis kan blijven als je ziek bent, dus als je heel verkouden bent en niet naar de dokter gaat, kunnen je ouders zo'n briefje invullen. Als je die overschrijdt hangen er sancties aan vast omdat het dan gezien wordt als spijbelen. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb nu vakantie. 8D
    Mijn moeder heeft me al eens ziek gemeld zodat we konden shoppen ;3 maar dat was in de lagere school.


    None but ourselves can free our minds.

    Woh, dat is chill D: Waren mijn ouders ook maar zo.. Ik wou één keer écht niet naar school, dus ik zei tegen mam dat ik ziek was, zij geloofde het niet en ik moest toch naar school. Daar ben ik zo boos om geworden dat ik het 2e lesuur gewoon weg ben gegaan van school x'd -Ja, ik fok me te snel over dingen op.


    Alis volat propriis.

    Ik zou ook zo'n moeder willen joh!
    Da's echt wel hip !
    Mijn moeder vermoord mij als ik nog maar denk aan spijbelen Ö


    Sarah; Boefke is nen heten beer!