• Kijk, ik ben al een hele tijd verliefd op Sander. Dat is heel dom, want hij pest mij en is echt een player enzo.
    Maar goed, ik had eergisteren een sleepover bij mijn beste vriendin Jolien, en daar was Roxanne ook bij.
    Ik denk dat ik verliefd aan het worden ben op haar, omdat ik haar bijna gekust heb en ik steeds een heel erg goed gevoel krijg als ik aan haar denk of een foto van haar zie. Ik ga ook abnormaal vaak naar haar facebook nu.
    Dat is op zich niet het grootste probleem.
    Het probleem is wél dat zij heel die avond heeft zitten sms'en met Sander (Ja, die hier van de eerste regel van mijn uitleg) en ze zijn zo goed als een koppel.
    x.x'


    Don't walk away and leave without a reason.

    Dat is pijnlijk :|

    Skins schreef:
    Dat is pijnlijk :|


    Kinda :X


    Don't walk away and leave without a reason.

    Auch ;x
    Misschien moet je er met je beste vriendin over praten? En ik denk dat je het gewoon ook een beetje tijd moet geven, dan valt alles volgens mij wel weer op z'n plek. (flower)


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Attraction schreef:
    Auch ;x
    Misschien moet je er met je beste vriendin over praten? En ik denk dat je het gewoon ook een beetje tijd moet geven, dan valt alles volgens mij wel weer op z'n plek. (flower)


    Mijn beste vriendin weet niet eens dat ik biseksueel ben. En die Roxanne is ook een beste vriendin van haar, ik heb haar nu voor het eerst gezien.
    't Is ook echt allemaal een soepje aan 't worden.


    Don't walk away and leave without a reason.

    trio ;x
    Vertel het aan je beste vriendin, zoals Attraction al zei [:


    all I want for christmas is a girlfriend

    Auch, dat is pijnlijk ;s


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Floodlight schreef:
    (...)

    Mijn beste vriendin weet niet eens dat ik biseksueel ben. En die Roxanne is ook een beste vriendin van haar, ik heb haar nu voor het eerst gezien.
    't Is ook echt allemaal een soepje aan 't worden.

    Ohh ;/
    Maar als het je beste vriendin is, kun je haar toch wel vertrouwen? Biseksueel zijn is geen schande weetje.


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Attraction schreef:
    Auch ;x
    Misschien moet je er met je beste vriendin over praten? En ik denk dat je het gewoon ook een beetje tijd moet geven, dan valt alles volgens mij wel weer op z'n plek. (flower)


    I hope you die :3

    Oei
    Geef het tijd, neem ook de tijd om het even te verwerken en kijk dan wat je ermee wilt doen


    Why don't you break my heart

    Das pijnlijk. Maar dat heeft toch niks te maken met dat jij dom bent?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ScrapAttack schreef:
    Das pijnlijk. Maar dat heeft toch niks te maken met dat jij dom bent?

    Ik wou net zeggen. Gevoelens zijn niet dom.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.