• Je ben gelukkig, je denkt op dat moment dat je de gelukkigste meisje op aarde bent, je hebt een leiuk vriendje en dan kan niets meer stuk totdat je vriend ineen keer met je vrienden omgaat en stomme dingen doet waarbij hij je verneukt, en tegen je gaat liegen.

je neemt een break met hem, en besluit daarn om het nog een keer te proberen samen, het gaat een paar dagen goed, maar dan , hij komt je van huis ophalen en je gaat naar je vrienden doen, je komt daar en je vrienden beginnen je direct al overal op te dissen, en dan gaan ze rare dingen over je familie zeggen, je voelt je niet fijn , ze hebben drank op, je wilt weg, maar dan zie je dat een van je vrienden een mes heeft,en daar steeds mee in jou richting op wijst, en je bent bang dat hij je iets wilt doen,

Dit gevoel had ik, dit is wat ik heb meegemaakt, dit is een shorte versie,

Omg, echt erg oO Hoe kunnen ze nu zo iets doen. En dat allemaal door invloeden van je vriend? Ik snap het niet helemaal ;x

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

zo gemeen :s

Echt erg. :O Praat er nu eens met je vriend over. Zeg tegen hem dat hij tijd voor jou moet maken, maar ook voor zijn vrienden. Zeg dat je het niet fijn vindt als ze een "jongens avond" hebben. Doe dit wel op een geschikt moment. Als hij dat niet accepteerd, zou hij waarschijnlijk niks om je geven. Sterkte en succes. (flower)

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.