• Ik verveel me nog ziek. Dus dan gaat Harley maar een paar goede stories zoeken :3.

    - Het mag maximum 15 hoofdstukken lang zijn, minimum 2.
    - Het moet in mooi ABN geschreven zijn. Een paar spellingsfoutjes gaat nog.
    - Het mag gaan over Taylor Lautner, Percy Jackson (of Logan Lerman), Twilight (het liefste iets met de weerwolven), Harry Potter of het mag iets zelfgeschreven zijn.
    - Het gerne maakt mij niet zo veel uit, maar romantiek vind ik nog steeds het leukste om te lezen.
    - Link en inleiding in je bericht, graag.

    Verder heb ik geen eisen x). En neen, het is niet egoïstisch om je eigen verhaal hier neer te zetten!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Flowers and therapy.

    Nakai is zestien jaar en een echt levensgenieter. Ze blowt, drinkt en blijf tot diep in de nacht weg met vrienden, alleen maar om haar problemen te vergeten. Ze heeft last van een persoonlijkheidsstooris en is daarom thuis onhandelbaar geworden. Haar moeder ziet geen andere uitweg meer en besluit haar naar een inrichting ver uit de buurt van haar huis te sturen, in de hoop dat ze zal veranderen.
    Maar wat als Nakai helemaal niet wil veranderen en van plan is de hele inrichting op stelten te zetten? Zal ze uiteindelijk veranderen of zal ze altijd hetzelfde blijven? En wat als de liefde op haar pad komt?

    Onbekende personen, 10 hoofdstukken.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    klik :}


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Bonustrack

    Elisa en Delano, twee totaal verschillende persoonlijkheden en toch twee handen op één buik.

    Ze wonen al jaren naast elkaar en zijn vanaf dag één al beste vrienden.
    Om precies te zijn al vijftien jaar!

    Elkaar ontmoet in de zandbak in het speeltuintje achter hun huis, waar ze samen zandtaartjes hebben gemaakt en jaren later rondhangend op het basketbal pleintje in de buurt, waar ze op een bankje zaten te praten.

    Jaren bij elkaar in de klas gezeten en van alles samen beleefd.

    Delano was er voor Elisa en Elisa was er voor Delano, wat er ook was alleen waren ze nooit, want ze hadden elkaar.

    Maar Elisa verhuisde naar de andere kant van Nederland, omdat haar vader daar een beter betaalde baan kreeg.

    Hoe zou het nu verder moeten met hun?
    Nog nooit waren ze van elkaar gescheiden geweest sinds dat ze elkaar kenden.

    Zou dit het einde zijn van hun vriendschap?
    Zou hun vriendschap sterk genoeg zijn?
    Of zou er meer zijn dan alleen beste vrienden?


    dream, dare, fly!