• Al die viese beestjes :\
    Ik voelde net iets kriebelen in mijn nek liep er dus een mier over me heen gadverdamme. En zaterdag-avond lag er een vieze dikke teek op mijn vloer van mijn kat. IEL IEL IEL.
    En straks als er weer blaadjes aan de bomen komen hangen de rupsen weer boven osn hoofd als we naar school en naar huis fietsen. IEL IEL IEL.


    when words fail, music speaks.

    Dat vind ik ook vies ja .__.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik sla die beesten altijd kapot :')
    Ik had er eens eentje een HELE NACHT opgesloten in een glas, volgende ochtend leefde 'ie nog?! Ik wou 'm juist een langzaam en pijnlijke dood geven ._.
    :E


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Ik sla die beesten altijd kapot :')
    Ik had er eens eentje een HELE NACHT opgesloten in een glas, volgende ochtend leefde 'ie nog?! Ik wou 'm juist een langzaam en pijnlijke dood geven ._.
    :E


    psychopatisch^^


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Joker schreef:
    Ik sla die beesten altijd kapot :')
    Ik had er eens eentje een HELE NACHT opgesloten in een glas, volgende ochtend leefde 'ie nog?! Ik wou 'm juist een langzaam en pijnlijke dood geven ._.
    :E
    Dát zou ik ook nooit doen. Die diertjes hebben wel gevoel.


    when words fail, music speaks.

    Wat heb jij met die mier en teek gedaan? Ik denk ook kapot gemaakt, aangezien dat met teken MOET D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Wat heb jij met die mier en teek gedaan? Ik denk ook kapot gemaakt, aangezien dat met teken MOET D:
    De teek heeft mijn vader door mijn dakraam gegooit en de mier die loopt nu ook op het dak.


    when words fail, music speaks.

    Als ik een insect zie, elimineer ik die meteen met bellenblaas-dinges. xd


    All this dampness is damp.

    De beestjes zijn het enige dat ik haat van de zomer jah.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    idd!:O
    die beestjes zijn het enige...
    ik HAAT ze, want ik vind het ranzig
    als ik 's ochtends kranten aan het doen ben, zitten er overal van die spinnenwebben, en dan moet ik uitkijken dat ik geen spin op me hoofd krijg ofzo:S.. En het is sowieso ranzig op van dat spinnenweb op je gezicht te krijgen:S


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik vind alleen spinnen en bijen eng. ._.
    Maar bijen zijn bang voor bellenblaas (vorig jaar ontdekt)en bij spinnen denk ik altijd maar: 'Spinnen zijn net zo bang voor jou als jij voor hen.' Want spinnen zien ons eigenlijk als enorme reuzen denk ik zo, haha. 8D


    /

    Pff in de winter zijn er weinig beestjes maar dan is het wel verschrikkelijk koud. In de zomer is het lekker warm maar zijn die awful beestjes er weer ;_; -zucht-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Reaper schreef:
    Pff in de winter zijn er weinig beestjes maar dan is het wel verschrikkelijk koud. In de zomer is het lekker warm maar zijn die awful beestjes er weer ;_; -zucht-
    Haha ja met mijn afgevroren tenen ;p


    when words fail, music speaks.

    Het meeste haat heb ik aan steekvliegjes en grote/middelmatige spinnen. Spinnen van 5 mm vind ik niet erg. (:

    [ bericht aangepast op 6 april 2010 - 15:56 ]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Vandaag bij muziek, bij het lokaaldingetje dat je moet drummen enzo, liep een duizendpoot. Wij denken 1 maar, gaat die in de hoek.
    Dus wij erin porren met een drukstokje, KOMEN ER INEENS 4.
    omg, wij gingen gillen. xd


    Smiling but close to tears.

    Scrubs schreef:
    Vandaag bij muziek, bij het lokaaldingetje dat je moet drummen enzo, liep een duizendpoot. Wij denken 1 maar, gaat die in de hoek.
    Dus wij erin porren met een drukstokje, KOMEN ER INEENS 4.
    omg, wij gingen gillen. xd

    eeeew ;_; ik wil dat muzieklokaalding noooooooooit meer in.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3