• mensen..na het lezen van eclipse..(wou ik weer eens lezen voordat de film uitkomt)..voel ik me zo sad..worden jullie er soms ook zo depressief van dat we in een normale wereld leven zonder vampieren en weerwolven of magie(denk Harry Potter etc)
    Ik namelijk wel..na het lezen van die boeken en het zien van die films vind ik mijn leven opvallend meaningless en saai..
    Ik wil weerwolven knuffelen en de nachten doorbrengen met vampieren..(huil)(huil)

    stel ik me nu heel erg aan?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Nee tuurlijk niet. Dat is niet raar. Dat hebben alle meiden van jouw leeftijd. Dan heb je, je zo in iets verdiept, en dan is opeens het boek uit of de film afgelopen. Hupsakee, alles in één keer weg. Niets meer. Ik vind het dan zelf nog het ergst als er geen vervolg is, dan word ik echt gek xD
    Anyways, als ik in zo een bui ben, ga ik verhalen schrijven. Verhalen over hoe het zou zijn als ik in zo een verhaal terecht kwam. Zo leef je toch nog een beetje door in die wereld.
    Succes ermee *knufs*


    Life is hard and then we die

    Dat heb ik ook altijd na het lezen van de Twilight of Harry Potter reeks D:


    Never run out of reasons to smile...

    Mijn vader en ik zouden graag in die tijden zoals Eragon of LotR leven. :B


    I live for the applause, you will die for it.

    PUKKELxDING schreef:
    Nee tuurlijk niet. Dat is niet raar. Dat hebben alle meiden van jouw leeftijd.


    ik ben bijna 21 :P drm stel ik me mss wel n beetje aan, mer ik wil gwn een interessanter leven..mja mer je moet je leven zelf maken he..ik ben stom, let niet op mij(A)

    Iedereen zou wel eens in een andere dimensie willen leven. ;]
    Het is heus niet raar.


    I've got your back like a bra strap.

    Uhu, ik wil soms mee op het schip van Captain Jack Sparrow. Of mee de gevaarlijke avonturen beleven in de mooie plaatsen met Frodo Baggins! :9~
    Je bent echt niet alleen, he! (;


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    BenBarnes schreef:
    mensen..na het lezen van eclipse..(wou ik weer eens lezen voordat de film uitkomt)..voel ik me zo sad..worden jullie er soms ook zo depressief van dat we in een normale wereld leven zonder vampieren en weerwolven of magie(denk Harry Potter etc)
    Ik namelijk wel..na het lezen van die boeken en het zien van die films vind ik mijn leven opvallend meaningless en saai..
    Ik wil weerwolven knuffelen en de nachten doorbrengen met vampieren..(huil)(huil)

    stel ik me nu heel erg aan?


    ne
    ik ben het met je eens o.o


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Ik leef in een wereld vol magie en rare wezens. -stiekem is dat geen grapje(cat)- Daar heb ik een boek of film voor nodig (nerd).

    Maar ik snap je point, al heb ik daar geen last van.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik had toen ik dat boek had uitgelezen,
    tranen in m'n ogen,
    was echt weird..
    toen ging ik maar op wikipedia kijken,
    hoe het volgende/laatste deel zou aflopen,
    en alles komt gelukkig weer goed..
    phoe..
    En nee, je stelt je niet aan ..
    Ik heb dat ook heel vaak (:

    xx


    wth.

    Das heus niet raar.
    Ik leefde een paar maanden geleden nog in zoon fantasiewereld. todat ik het mezelf ging verbieden en normaal wou zijn -Iets wat volslachen idioot van me was-
    Want ik mis het nu vreselijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Het is niet raar ofzo :-)

    Ik denk dat iedereen dat wel wil, vooral als er (volgens jou)leuke personages inzitten,

    Bedenk zelf een verhaal waarin je in die wereld leeft,

    Dat helpt wel


    Not all those who wander are lost.

    Ik heb daar geen last van, maar dat kan komen omdat ik niet graag dat soort boeken lees.


    your eyes are like stars in the night.

    Soms ja. Ik wil eens wat meer spanning in mijn leven.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik snap je volledig, maar denk ook eens na we hebben de mogelijkheid om deze verhalen waar te maken in boeken en films. En je kan zelf zo'n wereld bedenken. Dus het is er wel, maar ook weer niet.


    "Let them eat cake!"

    Nee, totaal niet ö. Die wereld is prachtig, dus het is maar gewoon c;


    The only thing that's worse than one is none.