• mensen..na het lezen van eclipse..(wou ik weer eens lezen voordat de film uitkomt)..voel ik me zo sad..worden jullie er soms ook zo depressief van dat we in een normale wereld leven zonder vampieren en weerwolven of magie(denk Harry Potter etc)
    Ik namelijk wel..na het lezen van die boeken en het zien van die films vind ik mijn leven opvallend meaningless en saai..
    Ik wil weerwolven knuffelen en de nachten doorbrengen met vampieren..(huil)(huil)

    stel ik me nu heel erg aan?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Dat heb ik ook heel erg. Bij Twilight niet zo, maar bij Harry Potter heb ik dat altijd wel. (huil) Zo erg. :$


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    God dat komt bekend voor. welkom bij the club! Dat heb ik dus iedere dag mijn vriendin noemt het hallucineren

    Ik zou het wel willen en vlak na het zien van zo'n film of het lezen van zo'n boek wel maar ik denk er dan in mijn dromen over en ach ja onze wereld is toch ook niet verkeerd? wel een beetje saai...


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    nee, mijn leven is echt een ramp, het lijkt wel een soap. (eigenlijk zou een vampiertje wel handig zijn, kun je gelijk alles =D)
    Maar, verveling heb ik dus geen last van, wel van instortingen en blablabla xD


    Alis volat propriis

    Wel, ik vind het stom dat die boeken niet echt waar zijn. Iedereen wel een beetje, denk ik.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    PUKKELxDING schreef:
    Nee tuurlijk niet. Dat is niet raar. Dat hebben alle meiden van jouw leeftijd. Dan heb je, je zo in iets verdiept, en dan is opeens het boek uit of de film afgelopen. Hupsakee, alles in één keer weg. Niets meer. Ik vind het dan zelf nog het ergst als er geen vervolg is, dan word ik echt gek xD
    Anyways, als ik in zo een bui ben, ga ik verhalen schrijven. Verhalen over hoe het zou zijn als ik in zo een verhaal terecht kwam. Zo leef je toch nog een beetje door in die wereld.
    Succes ermee *knufs*


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Neen bedankt, ik heb niets met Harry Potter en Twilight, geef mij maar de gewone wereld.


    None but ourselves can free our minds.

    - zucht - ik droom ervan om met Captain Jack Sparrow over de zeven zeeën te zeilen, Davy Jones te verslaan en trouwen zoals in de film, in zo'n gehele vechtscene.


    Jaybee dude (: