• Mijn beste vriend doet vreemd. Als ik naar hem toe ga dan zegt hij niets tegen me, hij negeert me, loopt weg van me, en hij word altijd rood als ik bij hem sta. Hij durft me niet eens aan te kijken! Als ik met hem wil praten, loopt hij gewoon van me weg. Mijn vriendinnen maken er steeds grapjes rond, "dat hij verliefd op me is" maar dat is hij niet. Daar ben ik wel zeker van, denk ik.. Weet iemand wat er met hem is, en hoe ik met hem moet praten?


    All this dampness is damp.

    Hij wordt rood als jij bij hem gaat staan.

    Nou, als hij verliefd zou zijn, zou het toch juist proberen zoveel mogelijk bij je in de buurt te komen en niet weglopen O_O ?
    Gewoon vragen, daar zijn het vrienden voor.


    ars moriendi

    Cheshire schreef:
    Nou, als hij verliefd zou zijn, zou het toch juist proberen zoveel mogelijk bij je in de buurt te komen en niet weglopen O_O ?
    Gewoon vragen, daar zijn het vrienden voor.


    Probeer ik ook, maar hij loopt van me weg.


    All this dampness is damp.

    Boos op hem worden,
    dan schrikt ie
    en blijft hij heus wel staan..
    En dan wordt je kalm
    en vertel je je verhaal..


    wth.

    Volgens mij is die wel verliefd op je, of hij heeft iets gedaan wat jij nooit goed gaat vinden, aangezien hij rood wordt als hij bij je staaT..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Probeer toch met hem te praten, en als hij weer wilt weglopen zeg je dat je het beu bent en dat je écht wilt praten want dat je het beu bent ofzo.

    [ bericht aangepast op 4 april 2010 - 17:06 ]


    Tanya is de beste.

    Hem gewoon bij z'n arm vastpakken als hij weg wil lopen en vragen wat er is.


    Smiling but close to tears.

    misschien is hij verliefd maar durft hij het niet te zeggen ofzo omdat jullie goede vrienden zijn is hij bang voor de vriendschap ofzo


    We only can learn to love, by loving.

    Is hij misschien niet verliefd op je? Praat eens met hem en kom erachter. Als hij weg loopt, loopt hem gewoon achterna en blijf praten. Jullie zijn toch goede vrienden?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Tegen houden als hij weg wilt lopen en praat er is met hem over.


    your eyes are like stars in the night.

    Stuur hem een brief.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Misschien vindt hij het nu wel vervelend om bij je in de buurt te zijn doordat mensen denken dat hij verliefd op je is?
    Als hij echt je vriend is dan moet hij toch wel eens met je praten!
    Succes
    x


    No hour of life is wasted when spent in the saddle.

    Mijn eerste reactie; 'Hij begint gevoelens voor je te krijgen.'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Mijn eerste reactie; 'Hij begint gevoelens voor je te krijgen.'


    Never run out of reasons to smile...

    xRunFromThem schreef:
    Stuur hem een brief.

    Dit vind ik een goed idee. 8D


    None but ourselves can free our minds.