• ik weet het niet. ik geloof er wel in, maar ook weer niet. ik denk wel dat het riskant is om geesten op te roepen

    wat vinden jullie??


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    Geen idee.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik weet het niet.


    All this dampness is damp.

    Ik geloof wel dat er iets is, maar geesten niet echt?(krul)


    Smiling but close to tears.

    er stond ook daarover iets in de krant 0.o egt eng twee meisjes gingen geesten oproepen en eentje vroeg wanneer ga ik dood? en toen kwam eruit nu en toen viel er een boekenkast op der en was ze dood 0-0 op haar begrafenis werden de moeder en de vriendin waarmee ze die geesten ging oproepen overreden en gingen ook dood 0.o


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    Ja, ik geloof niet in het 'woord' zeg maar.xd Maar wel dat de overledene om ons heenhangen. (:


    everything, in time

    Ik geloof er zeker in.
    En ookal geloof je er niet in sommige dingen bestaan toch ookal denk je van ''bestaat toch niet''.
    Kijk sommige dingen gebeuren niet echt. Je ziet bijvoorbeeld niet de kopjes door de kamer vleigen. Maar je kan zeker een dierbare overledene voelen en soms zelfs meer.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 22:09 ]


    behind very angel is a demon

    Guyana schreef:
    Sorry, maar hier zijn al honderden topics over. :X Ga anders bij zoeken en typ dat woord in. Volgens mij vindt je daar vele topics van. =)


    Hope goes lost but never dies.

    Ja, ik geloof er in. Want ik weet dat mijn overleden zusje tot kort altijd in huis bij ons is geweest. En stiekem denk ik nog steeds dat ze bij ons is. :x

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 22:26 ]


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Ik geloof er totaal niet in. In dat soort dingen ben ik echt zo Hollands als de pest.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 22:24 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    ShanaCity schreef:
    Ja, ik geloof er in. Want ik weet dat mijn overleden zusje tot kort altijd in huis bij ons is geweest. En stiekem denk ik nog steeds dat ze bij ons is. :x
    En ik ben er niet bang van. Maar geesten oproepen heb ik nog nooit gedaan, wil ik wel doen maar tot nu toe ben ik er te bang voor geweest...

    Ik ben er ook niet echt bang van maar voor oproepen ben ik wel bang.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2010 - 23:29 ]


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    topic nr 100000000 8D


    I solemny swear i am up to no good

    lol

    enne jha ik geloof in geesten want bij thuis hebben we camera voor op de gang in onze flat en ik zie ze iedere avond lopen en er is ook een klein meisje met een gescheurde witte nacht pajon en bruin haar en loopt de hele tijd door de gang echt griezelig >.<

    [ bericht aangepast op 28 okt 2010 - 16:58 ]

    Ja. En oproepen moet je zeker niet doen, want een ziel die rust heeft blijft niet zomaar hangen. Het oproepen van geesten is dus vragen om problemen. -Heb het zelf gezien bij vrienden die uiteindelijk helemaal krankzinnig werden en waarvan één zelfs zelfmoord heeft gepleegd omdat hij er niet meer tegenkon. - :/


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Tillylicious schreef:
    Ja, want ik heb er zelf al één gezien. ><


    ja ze zijn creapy >.<


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor