• Hoi ik ben Elis 12 en ongesteld. Nu heb ik een probleem: Ik ben meestal heel ongelijk Ongesteld. Dus ik had het 2 weken terug ook. Maar binnekort gaat het weer 3 maanden duren. En op school heb ik dat probleem dus ook. Met Gym. Hoe moet ik dit doen?

    Neem gewoon altijd spulletjes mee naar school. En ja, je moet er verder maar mee leven. Dat moet iedereen.


    it's so empty living behind these castle walls

    probeer anders de pil? misschien een beetje aan de jonge kant maar het zal je wel helpen om regelmatig ongesteld te worden

    Ja, heb ik ook ... ik zeg het gewoon tegen mijn lerares en die houdt er rekening mee ^^


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Liefdesprobleem?
    Nuja, probeer de pil of neem altijd je voorzorgen. Neem altijd wat mee, overal waar je gaat.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Liefdesprobleem?
    Nuja, probeer de pil of neem altijd je voorzorgen. Neem altijd wat mee, overal waar je gaat.


    Scream for mercy!

    Ik zie even niet in waarom dit een liefdesprobleem zou zijn.

    Gewoon spul meenemen, optijd verschonen, en je docent gym op de hoogte stellen.


    TOMADDICT. <3

    BROWSEBEAT schreef:
    Ik zie even niet in waarom dit een liefdesprobleem zou zijn.

    Gewoon spul meenemen, optijd verschonen, en je docent gym op de hoogte stellen.


    your eyes are like stars in the night.

    BROWSEBEAT schreef:
    Ik zie even niet in waarom dit een liefdesprobleem zou zijn.

    Gewoon spul meenemen, optijd verschonen, en je docent gym op de hoogte stellen.


    Smiling but close to tears.

    Neem gewoon altijd iets mee.. En, het is logisch dat je in het begin onregelmatig bent.. Veel meisjes hebben dat.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xTWINNIES schreef:
    Neem gewoon altijd iets mee.. En, het is logisch dat je in het begin onregelmatig bent.. Veel meisjes hebben dat.


    Ik had dat niet.
    gelukkig.(krul)


    Smiling but close to tears.

    altijd ervoor zorgen dat je iets bij hebt, op tijd verschonen, zodat niemand het ziet, zeg het tegen je gymleraar/lerares, en als het echt niet gaat en je hebt een iets of wat redelijke leraar/lerares, dan zal hij/zij daar rekening mee houden.

    Ik had het eerst ook om de twee weken, heel erg, en ik had altijd vreselijke buikpijn! Nu ben ik aan de pil en zit er regelmaat in, en daar ben ik blij mee. Als je het nog maar net bent, duurt het even tot er regelmaat is. Is dit niet zo, ga dan eens naar de huisarts en vraag wat het beste is om te doen. En idd, neem altijd waar je heen gaat wat verschoning mee.


    "Let them eat cake!"

    ik weet dat het allemaal waar is maar ik heb een gymleraar en ik gaa niet even zomaar naar hem toe om dat te zeggen XD
    en wisten jullie dat je van de pil trombose kon krijgen
    dat is dusz helemaal niet goed voor je :S

    en idd neem altijd wat mee(A)

    trouwens niet echt stom of betweterig bedoelt hoor wat ik schrijf daarboven


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Gewoon spulle mee nemen en als je er las van heb tijdens gym,vraag je moeder/vader een briefje te schrijven of zeg het tegen je lerar(res)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    LoveMalfoy schreef:
    ik weet dat het allemaal waar is maar ik heb een gymleraar en ik gaa niet even zomaar naar hem toe om dat te zeggen XD
    en wisten jullie dat je van de pil trombose kon krijgen
    dat is dusz helemaal niet goed voor je :S

    en idd neem altijd wat mee(A)

    trouwens niet echt stom of betweterig bedoelt hoor wat ik schrijf daarboven

    Dat kan je er niet van krijgen in de pil zitten hormonen die er voor zorgen dat het gelelichaam blijft bestaan(dag ik,het heeft er in iedergeval wel mee te maken).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall