• Mijn vriendinnen en ik hadden een idee om met z'n alleen weer eens wat te gaan doen; dit was namelijk altijd heel lastig omdat we allemaal in verschillende klassen zitten en zo. Dus eindelijk, eindelijk kunnen we iets met elkaar gaan doen!
    Dus we hadden afgesproken; we gaan naar Remember Me, dit paasweekend.
    Dus ik en twee vriendinnen (we zijn met z'n 5en) hebben nu al heel veel zin want Robert Pattinson speelt erin enzo. Een andere vriendin die vind Robert maar niets, maar die gaat gewoon mee omdat ze het gewoon gezellig met elkaar vind. De laatste, mijn beste vriendin, heeft geen zin. Dit komt omdat Robert erin speelt en ze die niet leuk vind. WHATTHEFXCK?
    Het gaat toch om de film en het feit dat we met elkaar zijn? Nu ben ik boos geworden en heb gewoon opgehange, ze zoekt het maar uit.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Uh, raar?


    it's so empty living behind these castle walls

    Lekker dan, dat vind ik echt genaaid.


    your eyes are like stars in the night.

    Omg ?
    Da's weird..

    "Het gaat toch om de film en het feit dat we met elkaar zijn?"

    Je hebt echt helemaal gelijk..
    Nouja.. Hopen dat ze snel weer bijtrekt..

    xx


    wth.

    Pff, daar zie ik een vriendin van mij ook wel voor aan, dat is echt kud.


    Alis volat propriis.

    Washington schreef:
    Uh, raar?


    Tanya is de beste.

    Dat vind ik echt belachelijk van haar.


    -

    Ik snap het ergens wel.
    Stel dat er een film was, waar Bill Kaulitz in meespeelt, en die draait in de bioscoop. Dan was er geen één vriendin van mij, zelfs niet in jouw situatie, die met me mee was geweest.

    Maar ja, ik zelf heb het ook niet zo op Robert, maar ik zou inderdaad wel mee zijn geweest.
    Achja..


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    Ik snap het ergens wel.
    Stel dat er een film was, waar Bill Kaulitz in meespeelt, en die draait in de bioscoop. Dan was er geen één vriendin van mij, zelfs niet in jouw situatie, die met me mee was geweest.

    Maar ja, ik zelf heb het ook niet zo op Robert, maar ik zou inderdaad wel mee zijn geweest.
    Achja..

    Maar Bill Kaulitz is wel net wat anders dan Robert Pattinson. Begrijp me niet verkeerd, maar Billie heeft meer 'haters' zeg maar.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    @Heroic
    Hier heeft Robert meer haters als Bill. De Tokio Hotel haat rage is al lang al voorbij. Maar ja, dit is ook maar een klein dorpje met weinig inwoners. Als de populairste iets vind, vind iedereen het.


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    @Heroic
    Hier heeft Robert meer haters als Bill. De Tokio Hotel haat rage is al lang al voorbij. Maar ja, dit is ook maar een klein dorpje met weinig inwoners. Als de populairste iets vind, vind iedereen het.

    Haha, echt? Ah da's best schattig. :3 Ik heb juist meer TH haters.. Best stom, vind ik dat. Maar oké, we gaan een beetje offtopic haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Tjah, Tis voor de gezelligheid.
    Misschien moet je haar dat inderdaag nog eens een keer goed zeggen (cat)
    Succes ermee<3


    Beautiful people, are people who smile.

    Dom kind.
    Dan gaat ze toch lekker niet mee ;D. dan gaan jullie gewoon gezellig met z'n 4'en?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    Dom kind.
    Dan gaat ze toch lekker niet mee ;D. dan gaan jullie gewoon gezellig met z'n 4'en?

    Inderdaad. Ik heb gereseveerd voor ons 4en, zij blijft vanavond maar thuis. Phuh.

    @Labyrinth
    Haha, dankjewel!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    omg hoezo vaag van d'r... veel plezier bij de film!


    We only can learn to love, by loving.

    Ik zou ook niet meegaan naar een film die ik niet leuk vind :') Ik ga geen geld uitgeven aan een film die ik toch klote ga vinden.


    I live for the applause, you will die for it.