• Mijn vriendinnen en ik hadden een idee om met z'n alleen weer eens wat te gaan doen; dit was namelijk altijd heel lastig omdat we allemaal in verschillende klassen zitten en zo. Dus eindelijk, eindelijk kunnen we iets met elkaar gaan doen!
    Dus we hadden afgesproken; we gaan naar Remember Me, dit paasweekend.
    Dus ik en twee vriendinnen (we zijn met z'n 5en) hebben nu al heel veel zin want Robert Pattinson speelt erin enzo. Een andere vriendin die vind Robert maar niets, maar die gaat gewoon mee omdat ze het gewoon gezellig met elkaar vind. De laatste, mijn beste vriendin, heeft geen zin. Dit komt omdat Robert erin speelt en ze die niet leuk vind. WHATTHEFXCK?
    Het gaat toch om de film en het feit dat we met elkaar zijn? Nu ben ik boos geworden en heb gewoon opgehange, ze zoekt het maar uit.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat is echt genaaid.


    Smiling but close to tears.

    Aan de ene kant begrijp ik haar wel. Waarom geld verspillen aan een persoon die speelt in een film, terwijl je een bloedhekel aan die persoon hebt? Maargoed, dat vind ik dan.
    Aan de andere kant vind ik het ook wel weer flauw. Als jullie zoveel voor elkaar betekenen kan ze toch wel voor 1 keer zich over haar besluit heen zetten? Zo erg is het ook weer niet.

    Maar blijf er niet over in zitten. Lekker met z'n vieren gaan, is ook leuk :'D.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Als ze niet mee wilt gaat ze toch lekker niet mee? Dan gaan jullie met zijn vieren, of dan spreek je af dat je de volgende keer een andere film kijkt met zijn alle die zij wel echt leuk vind. Ik kan me voorstellen dat als ze zich echt mateloos iriteerd aan Robert zijn hoofd dat ze er niet op staat te wachten om een hele film te moeten uit zitten en er ook nog voor te moeten betalen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Genius schreef:
    Dat vind ik echt belachelijk van haar.


    Hope goes lost but never dies.

    Joker schreef:
    Ik zou ook niet meegaan naar een film die ik niet leuk vind :') Ik ga geen geld uitgeven aan een film die ik toch klote ga vinden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    dat je de film niet leuk vind oké..
    maar omdat je de acteur niet leuk vind en daarom je vrienden te laten zitten... slaat nergens op.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    dat is echt triest van haar. Ik haat Pattinson maar ik zou gewoon gaan.


    Alis volat propriis

    Joker schreef:
    Ik zou ook niet meegaan naar een film die ik niet leuk vind :') Ik ga geen geld uitgeven aan een film die ik toch klote ga vinden.


    You can run but not hide

    Dat is kud van haar.


    All this dampness is damp.

    Joker schreef:
    Ik zou ook niet meegaan naar een film die ik niet leuk vind :') Ik ga geen geld uitgeven aan een film die ik toch klote ga vinden.

    Nee maar kijk, mijn vriendin vind dit soort films gewoon leuk. -ja dat weet ik zeker-
    Maar ze doet het alleen omdat hij erin speelt. ._. Dat begrijp ik niet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?