• Ik was gisteren bij zo'n man (verre kennis van ouders) en toen hij met zijn vrouw samen bij mij zaten.. weetje wat hij zei? 'Hoeveel weeg je?' Ik toen al een beetje; ja, hallóó, dat gaat jou niks aan. en toen vervolgde hij: '25 kg? je lijkt wel een grasspietje!'
    Dat lijkt alleen maar zo omdat hij zo dik is. eigenlijk is dat best *^%$ als iemand dat over je zegt.
    heeft iemand bij jullie wel eens iets over je gewicht gezegt?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Mijn moeder noemt me ook vaak dik en als ik wil dieten word ze boos omdat ik dan 'een mooi lichaam heb' ja wat wil je daar dan mee? ze zegt steeds wat anders.


    We can only learn to love by loving.

    Mensen -vooral m'n vader- maken altijd grapjes over dat ik om zal waaien als het hard waait ofzo -.- annoying...


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ja -_- mijn zusje zegt ALTIJD dat ik zooo dun ben, ook bij mijn familie & vrienden >< en ik eet echt zoveel ik wil. Like, dat voelt kut ja.


    Life is more than that you eyes can see

    Mijn moeder en oma zeiden eerst dat ik zo dik was en nu zegt mijn moeder de hele tijd dat ik zoveel vermagerd ben. Zelfs mijn leerkrachten zeggen dat ik ben vermagerd.

    tessietessel schreef:
    nee dat heb ik echt nog nooit gehad


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    M'n opa zegt altijd: Dik mens! En dan ga ik met m'n vette kont op z'n schoot zitten :'D
    En met een beetje geluk komt mijn tante - indien aanwezig - daar weer bovenop zitten.


    No growth of the heart is ever a waste

    ja bij mij wel, omdat ik te dun ben maar ik eet super veel vooral snoep enzo... ik kom toch niet aan...


    We only can learn to love, by loving.