• Ik was gisteren bij zo'n man (verre kennis van ouders) en toen hij met zijn vrouw samen bij mij zaten.. weetje wat hij zei? 'Hoeveel weeg je?' Ik toen al een beetje; ja, hallóó, dat gaat jou niks aan. en toen vervolgde hij: '25 kg? je lijkt wel een grasspietje!'
    Dat lijkt alleen maar zo omdat hij zo dik is. eigenlijk is dat best *^%$ als iemand dat over je zegt.
    heeft iemand bij jullie wel eens iets over je gewicht gezegt?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Mijn moeder zei dat ik dik was terwijl mijn vriend (nu ex) erbij stond. Hij werd f*cking pissed.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja.

    Alleen moesten wij ons gewicht in de klas gaan opzeggen x.x
    En ik was een van de lichtste.
    Heeft me de hele week nog gevolgd x.x

    [ bericht aangepast op 3 april 2010 - 10:25 ]


    TOMADDICT. <3

    Ascendancy schreef:
    Mijn moeder zei dat ik dik was terwijl mijn vriend (nu ex) erbij stond. Hij werd f*cking pissed.
    Op jou? of op je moeder?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Soms zegt mijn vader dat wel eens
    Maar ja...Hij kent de vrouwen periode niet


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Snor schreef:
    (...) Op jou? of op je moeder?

    Op mijn moeder.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sommige mensies begrijpen gewoon niet hoe totaal niet leuk zo'n vragen en/of reacties voor mensies van onze leeftijd zijn.

    [ bericht aangepast op 3 april 2010 - 10:31 ]


    TOMADDICT. <3

    BROWSEBEAT schreef:
    Sommige mensies begrijpen gewoon niet hoe totaal niet leuk zo'n vragen en/of reacties voor mensies van onze leeftijd zijn.
    Dat bedoel ik :Y).


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    nee dat heb ik echt nog nooit gehad


    -

    Ja, me hebben ze un de 2e/3e vaak anorexia kind genoemt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mijn moeder vind me te dik, en mijn aardrijkskundedocent van vorig jaar denkt serieus dat ik anorexia heb.

    Hoezo gestoord.

    [ bericht aangepast op 3 april 2010 - 21:26 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat heb ik heel vaak alleen dan juist dat je dik bent etc.


    dream, dare, fly!

    BROWSEBEAT schreef:
    Sommige mensies begrijpen gewoon niet hoe totaal niet leuk zo'n vragen en/of reacties voor mensies van onze leeftijd zijn.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ANNExROCKT schreef:
    Dat heb ik heel vaak alleen dan juist dat je dik bent etc.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Mijn vriendinnen vragen dat soms,als ze weer bezig zijn van ' ik moet afvallen' ofzo,totaal niet,maar goed. En die van het medisch onderzoek vraagt dat ook altijd. En soms hoor je anderen wel is zeggen van ' amai,dies ook dun.' maar dat maakt mijn iet uit dat ik dun ben.

    Ik word altijd te dun genoemd. En dan zeggen ze dat ik meer moet gaan eten. Terwijl ik behoorlijk veel eet.

    [ bericht aangepast op 3 april 2010 - 21:31 ]