• In de Moskouse metro zijn maandag twee bommen ontploft. Daarbij zijn minstens 37 mensen om het leven zijn gekomen (het aantal stijgt). Een derde bomgordel is later onschadelijk kunnen gemaakt worden.

    En misschien zijn er hier mensen die weten dat er zonder metro in Moskou het voortbewegen gewoon onmogelijk zou zijn. En de metrolijn die werd opgeblazen werd het meest gebruikt door studenten en was erg populair en erg veel gebruikt.

    Maar oke. Mijn zus had een paar dagen daarvoor een ongeluk gehad op haar ski's. Ze nam skilessen en ze viel er vanaf en had zo'n hele blauwe plek op de linkerhelf van haar gezicht en ze had haar hand gekneusd enzo, maar ze kreeg dus vrij van haar werk. GODZIJDANK. Want als ze niet was gevallen dan had ze op die metro van 8 uur gezeten. ;s

    Dit is gewoon ziek. Echt, die mensen daar durven niet meer naar buiten. Want je kan nooit weten; word je vandaag opgeblazen of omver gereden? ;s

    Ik word daar echt niet goed van.

    Bron

    [ bericht aangepast op 1 april 2010 - 18:31 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    o.o Jouw zus heeft écht geluk gehad. Maar het blijft natuurlijk heel erg. Al die mensen durven geen stap meer zetten en gewoon het feit dat er al zoveel doden zijn en dat het metrostation is opgeblazen, is verschrikkelijk. ._.

    [ bericht aangepast op 1 april 2010 - 20:39 ]


    Only losers can act the way you do

    Die mensen zijn gek,onschuldige mense doden/verwonden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Afschuwelijk. Het is niet mogelijk hoe iemand zoiets kan doen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Als je dat doet ben je écht sick.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik vind het echt verschrikkelijk. Al die onschuldige mensen sterven, en voor wat?


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Tranquillity schreef:
    Afschuwelijk. Het is niet mogelijk hoe iemand zoiets kan doen.

    Kan goed zijn dat de Russische regering (zie: Poetin) achter de aanslagen zitten. Een reden om een van de buurlanden binnen te vallen, en ze te beschuldigen.
    Aanslagen zullen er altijd blijven, altijd zullen er zieke geesten rondlopen die genieten van andermans leed. Of simpel gewoon van oorlog houden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ascendancy schreef:
    Kan goed zijn dat de Russische regering (zie: Poetin) achter de aanslagen zitten. Een reden om een van de buurlanden binnen te vallen, en ze te beschuldigen.
    Aanslagen zullen er altijd blijven, altijd zullen er zieke geesten rondlopen die genieten van andermans leed. Of simpel gewoon van oorlog houden.

    Ik denk niet dat Poetin tot zoiets kan gaan.
    En als je dat denkt, dan ken je hem & zijn acties niet. Hij wordt echt heel erg gerespecteerd door Rusland. Maarja, da's weer zo'n stereotype. Zoals; als je een Rus bent, dan heb je 300 flessen vodka in je kast staan.
    Jullie willen niet weten wat er in Rusland over Belgen wordt gezegd.
    (krul)


    Where there is a sea there are pirates...

    Het is echt vreselijk. Ik was er niet goed van toen ik het op de het nieuws zag. Ik hoop dat er geen aanslagen meer volgen, en dat de politie de metrolijnen beter zal bewaken. want daarvoor deden ze dat niet zo goed doordat de lijnen te diep onder de grond waren.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]