• Hallo,
    ik keek vanochtend op Viva.tv en toen zag ik na gewoon wat te klooten dat Tom Kaulitz de cel in moet voor wel een jaar lang.
    De 4 fransen hebben opnieuw een rechtzaak aangespant tegen Tom. De advocaat van de jongens is nog wel in hoger beroep gegaan, maar helaas heeft de rechter besloten om Tom een jaar de cel in te zetten. Ik vind het zo flauw van die 4 franse meisjes.
    Dus na dat de tour is afgelopen, moet Tom de cel in.


    Yongguk & Daehyun <33

    Whipple schreef:
    (...)
    of het wordt hetzelfde als lil' wayne ;3
    dat duurde ook super lang voordat hij eindelijk de bak in draaide ;3
    en ik denk niet dat dat gebeurt, tom kan zich zelf toch wel vrijkopen ;3
    ofzo x'D

    en eigenlijk denk ik dat dit een een april grap is ;3



    Ik denk niet dat het waar is, maar dat voorbeeld van Lil' Wayne is eigenlijk geen goed voorbeeld, want zeg nu zelf Lil' Wayne heeft al 10 keer zoveel dit jaar verdient als Tokio Hotel dit jaar, dus Lil' Wayne,die vele vele miljoenen waard is , zou zichzelf ook kunnen vrijkopen dan , en Amerika handelt veel langer over zulke zaken, omdat ze er meer hebben. Als het waar is, dan hebben ze binnen een week of drie al een besluit, in Amerika kan dat jaren duren
    Maar ik denk echt dat het niet waar is, ookal maak het mij niet uit of Tom of één van de andere bandleden de nor moet indraaien

    [ bericht aangepast op 1 april 2010 - 17:28 ]

    BROWSEBEAT schreef:
    Ik ga dit gewoon niet geloven.

    1. want dat wil ik niet.
    2. want het is 1 april.


    Edit; en als t wel zo is, dan ga ik hem vrijkopen met t geld van mijn pappa. :Y)

    the same here, als het zo is gaan we gewoon allemaal geld inzamelen x'D whahah x'D


    T O K I O H O T E L < 3

    als het waar is, begin ik een geldinzamelings actie, en met dat geld gaan we hem vrijkopen :Y)

    UNCOMMON schreef:
    Nee, ik denk van niet.
    Het is al allemaal opgelost.
    Bovendien, wil ik -vooral op 1 april- filmpjes zien. Een oordeel van de rechter? Een Tom die het aankondigd? Franse bitches die feest vieren, enz.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Scrubs schreef:
    Maakt me niks uit.
    Dat Lil' wayne in de gevangenis is, vind ik erger? ;o
    Maar wel kut voor Th, haha.


    Ik vind het ook erger dat Lil' Wayne de gevangenis in zit, because i love Lil' Wayne

    Ik denk niet dat het waar is :

    1. Viva.tv is -voorlopig- de enige die het meldt.
    2. Het was toch al opgelost? Tom zou €1000 betalen en in ruil zou hij hen niet aanklagen voor schending van de privacy, stalking, beschadiging van andermans eigendommen.
    3. Het is (jammer genoeg nog altijd) 1 april.
    4. Hij kan zich vrijkopen
    5. Ik denk niet dat hun platenmaatschappij dat zo maar laat gebeuren.
    6. Er is toch ook juist bekend gemaakt dat TH de support act zou zijn van U2?

    Iemand nog ideeën?

    DarkPrinces

    [ bericht aangepast op 1 april 2010 - 17:51 ]


    Quin induco in Abysuss, quam servo in Caelum!

    Rooftops schreef:
    (...)

    Volgens mij zit je in het verkeerde topic, dit draait rond Tokio Hotel. <:
    Hahah, toen ik het net overlas dacht ik al; volgens mij bedoelde ze een andere grap :x


    it's so empty living behind these castle walls

    NINAxTOM schreef:
    (...)
    the same here, als het zo is gaan we gewoon allemaal geld inzamelen x'D whahah x'D


    Jaaaaaaaa. dan ga ik in de omgeving hier alle deuren langs voor ''het goede doel'' :Y)
    Bij ons in t dorp geeft zo goed als iedereen aan goede doelen :Y) de meesten zijn oudjes, en met een zielig verhaal krijg je wel wat :Y)


    TOMADDICT. <3

    NEEEEEE! this is my dead! hij mag de cel niet in! niet leuk! en de tour is dan ook nog heel snel afgelopen over 13 dagen al! Verdomme! Ik hou zoveel van hem! ookal is hij zo onkrijgbaar. nou jaah ik vind het zo oneerlijk like hij heeft een van de meiden een bitchklap gegeven doe ik ook zo vaak moet ik nu ook een jaar de cel in? xS

    -Gaat Tommie missen-


    "I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams" - Zayn Malik

    xDarkPrinces schreef:
    Ik denk niet dat het waar is :

    1. Viva.tv is -voorlopig- de enige die het meldt.
    2. Het was toch al opgelost? Tom zou €1000 betalen en in ruil zou hij hen niet aanklagen voor schending van de privacy, stalking, beschadiging van andermans eigendommen.
    3. Het is (jammer genoeg nog altijd) 1 april.
    4. Hij kan zich vrijkopen
    5. Ik denk niet dat hun platenmaatschappij dat zo maar laat gebeuren.

    Iemand nog ideeën?

    DarkPrinces

    Dat is ook wel dom als Tom hen geld gaat geven en daarboven op hen niet aanklaagd. Zij zouden hem moeten betalen.

    JoJudicious schreef:
    Dat geloof ik niet. Zeker niet op een dag als deze. (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    1 april!


    blame the bully.

    BROWSEBEAT schreef:
    Jaaaaaaaa. dan ga ik in de omgeving hier alle deuren langs voor ''het goede doel'' :Y)
    Bij ons in t dorp geeft zo goed als iedereen aan goede doelen :Y) de meesten zijn oudjes, en met een zielig verhaal krijg je wel wat :Y)

    hahah ja idd, hier bij mij ook ^^.


    T O K I O H O T E L < 3

    omg ik hou niet van franzen, ze maken zich niet echt populair hea:P

    maar echt klote :O...

    als het uberhaubt voor 1 april is het wel een heeeeeeeeeeeeel slechte grap!!

    [ bericht aangepast op 1 april 2010 - 18:14 ]


    C'est La Vie<3

    MakeBelieve schreef:
    Ik vraag me af, gaat Bill dan ook mee? Die 2 zijn on afscheidelijk. :'(


    Daar dacht ik dus ook aan! '_'