• volgens mij kunnen veel mensen zich wel herkennen in mijn verafschuwing voor gym. Vandaar dat ik ook nog wel eens een lesje.. 'skip'. Maar vandaag was dat niet het geval. Samen met 2 vriendinnen hadden we besloten om een braaf naar gym te gaan. Helemaal omgekleed -wat ook al zo stom is- kwamen we aan bij de gymzalen. Bleek onze docent ziek te zijn, daarom was er een heel programma geregeld met verschillende onderdelen waaruit je kon kiezen. Dans, Volleybal, Voetbal of hockey. Wij zagen dat allemaal niet echt zitten dus gingen we naar de fitnessruimte. Helaas werden we betrapt en moesten we ergens aansluiten. Na heel wat 'ge-james-bond' door de school (denk; sluipen, verstoppen en je lach inhouden) gingen we bij volleybal zitten. Komen er vervolgens 3 gymdocenten, een heel gezeur dat we niks deden en toen werden we weggestuurd. En nmu zitten we dus hier op de computer. Het is toch ongelofelijk!? Nou, dat belooft wat voor volgende week.. Als we wéér gym hebben...

    Altijd die leraren he --'
    Ik skip Gym ook weleens maar ik word nooit gepakt. tis altijd op het laatste uur ;]

    [ bericht aangepast op 31 maart 2010 - 12:05 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    heb dat probleem niet meer :Y)
    Sinds begin februari geen gym meer :Y)

    en; dat is gewoon idioot x.x


    TOMADDICT. <3

    Haha,leerkrachten weten ook ni wa ze willen soms.

    Komen we is een keer.. geven we het uiteindelijk op en probéren we mee te doen uiteindelijk.. flippen fucking ALLE gymleraren uit x'D
    Wat een dag :')


    ars moriendi

    Hazardous schreef:
    Altijd die leraren he --'
    Ik skip Gym ook weleens maar ik word nooit gepakt. tis altijd op het laatste uur ;]


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Maar jullie deden toch meerendeels niks?

    -Denkt aan onze survivaltocht door stoppelvelden toen we een sluiproute wouden nemen door het hardloopparcours-

    [ bericht aangepast op 31 maart 2010 - 19:45 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    onze gymleraar lachte ons altijd uit bij toestelturnen O_o

    nu is hij lekker weggestuurd^^


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Zaitsev schreef:
    Maar jullie deden toch meerendeels niks?

    -Denkt aan onze survivaltocht door stoppelvelden toen we een sluiproute wouden nemen door het hardloopparcours-

    In het begin niet.. maar toen besloten we toch maar mee te doen, omdat we er toch waren..
    Flipt die vent uit omdat we blijkbaar te laat waren en zegtie:
    "Ga maar weg als jullie het toch niet serieus nemen" en verder nog een preek van een kwartier. =_=


    ars moriendi