• Ik heb een vriendin die eigenlijk mijn beste vriendin was geweest, maar ik wil zo'n beste vriendin echt niet meer. ;s
    Ze sprak een aantal maanden niet tegen me omdat haar nichtje van 2 maanden was overleden terwijl ze op haar aan het passen was.
    Daarna sprak ze niet tegen mij omdat haar vriendje naar Amerika is verhuisd.
    Daarna sprak ze weer niet tegen me omdat ze een nieuw vriendje had gevonden.
    Daarna werd ze aangerand en sprak ze weer een eeuwigheid niet tegen me.
    Daarna sprak ze niet tegen me omdat haar vriendin van op school aan het verhuizen is ofzoiets.
    En nu spreekt ze ook niet tegen me omdat een vriendin van haar door een vrachtwagen is aangereden en nu dood is.
    En ik krijg alleen korte emails van haar vriendje die zegt dat het weer niet goed met haar gaat en dat ze heel veel geduld van me vragen.

    Wete, ik heb er echt al genoeg van. Ik vraag me echt serieus af of dat allemaal wel de waarheid is en ik weet dat dat echt wel heel hard van me is om te zeggen, maar het is gewoon onmogelijk.
    Zelfs mijn andere vriendin die de hele tijd ziek is en keiveel school mist en heel erg extreem bezig is trekt niet zoveel ongeluk aan.

    Ik vind het echt zo onwaarschijnlijk. Ik weet het niet. Echt, da's gewoon om er gek van te worden.
    En ik wist niet eens dat ze zo'n vriendin had, die ze 2 weken niet had gezien.
    Ze heeft namelijk wel tijd om met een vriendin af te spreken die ze 2 weken niet heeft gezien, maar ze heeft geen tijd om een paar woorden naar mij te emailen NA ZOVEEL MAANDEN, zodat ik niet meer hoef te denken of ze nog wel leeft of niet.

    Ik heb er echt genoeg van, ik wil het echt zo niet meer. Daarbij, ik was meer haar vriendin dan zij die van mij.

    Waarschijnlijk heeft dit topic echt geen nut, maar ik wou het gewoon even van me afschrijven. ;x


    Where there is a sea there are pirates...

    raaar..


    Pop ate my heart.

    Je hebt groot gelijk. Als het allemaal al echt was zou ze wel steun zoeken bij je in plaats van gewoon niets te zeggen.


    Your make-up is terrible

    das egt rot voor je


    I'm just a little girl in a big mean world.

    oké die heeft veel smoesjes zeg.
    k zou der ook gek van worden hoor.
    maar als je erachter komt dat t echt zo is.
    begrijp je misschien wel haar standpunt.
    en zo niet blijf je bij deze mening.
    k zou ook precies t zelfde vinden als jy nu (:


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Als zij de moeite niet wil nemen om normaal contact met je op te nemen, moet je ook niet meer aandacht aan haar gaan besteden. Oké, het is erg wat ze allemaal meemaakt, maar dan kan ze op zijn minst nog wat van zich laten horen tegen jou vind ik. Misschien moet je anders even met haar praten, misschien lost dat wat op? En anders moet je gewoon op zoek naar een nieuwe vriendin, want zo iemand is jou gewoon niet waard. Jij verdient echt beter vind ik :'D

    [ bericht aangepast op 30 maart 2010 - 21:15 ]

    WickedWorld schreef:
    oké die heeft veel smoesjes zeg.
    k zou der ook gek van worden hoor.
    maar als je erachter komt dat t echt zo is.
    begrijp je misschien wel haar standpunt.
    en zo niet blijf je bij deze mening.
    k zou ook precies t zelfde vinden als jy nu (:

    Idd, smoesjes. Ik word er gewoon onzeker van ;s


    Where there is a sea there are pirates...

    Weird..
    Dat kind moet dan wel echt veel fantasie hebben om van die idiote smoesjes te verzinnen. Zoveel ongeluk kun je ECHT NIET aantrekken.. En ik geloof er dus niks van. Als ze echt je vriendin was zou ze ook meer aandacht moeten besteden aan jullie vriendschap, vooral als al die dingen echt gebeurd zijn zou je toch echt steun van je vriendinnen willen hebben. Dat lijkt mij iig..


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Smoesjes! Waarschijnlijk probeerd ze jullie vriendschap dood te bleoden.
    Ik herken dit..


    Jaybee dude (:

    Assassin schreef:
    Je hebt groot gelijk. Als het allemaal al echt was zou ze wel steun zoeken bij je in plaats van gewoon niets te zeggen.


    Let's do this poo