Ik heb een vriendin die eigenlijk mijn beste vriendin was geweest, maar ik wil zo'n beste vriendin echt niet meer. ;s
Ze sprak een aantal maanden niet tegen me omdat haar nichtje van 2 maanden was overleden terwijl ze op haar aan het passen was.
Daarna sprak ze niet tegen mij omdat haar vriendje naar Amerika is verhuisd.
Daarna sprak ze weer niet tegen me omdat ze een nieuw vriendje had gevonden.
Daarna werd ze aangerand en sprak ze weer een eeuwigheid niet tegen me.
Daarna sprak ze niet tegen me omdat haar vriendin van op school aan het verhuizen is ofzoiets.
En nu spreekt ze ook niet tegen me omdat een vriendin van haar door een vrachtwagen is aangereden en nu dood is.
En ik krijg alleen korte emails van haar vriendje die zegt dat het weer niet goed met haar gaat en dat ze heel veel geduld van me vragen.
Wete, ik heb er echt al genoeg van. Ik vraag me echt serieus af of dat allemaal wel de waarheid is en ik weet dat dat echt wel heel hard van me is om te zeggen, maar het is gewoon onmogelijk.
Zelfs mijn andere vriendin die de hele tijd ziek is en keiveel school mist en heel erg extreem bezig is trekt niet zoveel ongeluk aan.
Ik vind het echt zo onwaarschijnlijk. Ik weet het niet. Echt, da's gewoon om er gek van te worden.
En ik wist niet eens dat ze zo'n vriendin had, die ze 2 weken niet had gezien.
Ze heeft namelijk wel tijd om met een vriendin af te spreken die ze 2 weken niet heeft gezien, maar ze heeft geen tijd om een paar woorden naar mij te emailen NA ZOVEEL MAANDEN, zodat ik niet meer hoef te denken of ze nog wel leeft of niet.
Ik heb er echt genoeg van, ik wil het echt zo niet meer. Daarbij, ik was meer haar vriendin dan zij die van mij.
Waarschijnlijk heeft dit topic echt geen nut, maar ik wou het gewoon even van me afschrijven. ;x
Where there is a sea there are pirates...