• Mijn nederlands SE is kwijt! De man/vrouw die toezicht op ons hield tijdens die toets in de toetsweek, heeft hem hoogstwaarschijnlijk in 1 van de andere mappen gedaan, bij atheneum 6 ofzo. (ik zit in vmbo4)

    Ik zat bij nederlands en hij had de cijfers, maar zegt tegen mij 'Wist je al dat jou SE kwijt is?'
    Ik vind dit dus echt niet leuk.

    Ik heb ookal een 5.3 voor geschiedenis en een 4.4 voor engels (heb dyslexie) hoewel ik normaal áltijd 8en haal...

    En nu hebben we vrij tot en met maandag, dus het duurt nog wel even voor ik meer cijfers krijg >.>

    Nog iemand waarvan wel is een toets kwijt raakte?

    Edit: Ik heb een 9.0 voor die toets, staat op internet!

    [ bericht aangepast op 30 maart 2010 - 23:37 ]

    Echt heel kut voor je! o.o
    Ik hoop dat ze 'm vinden en dat je hem niet over moet doen, want dat is echt lullig! Zij raken hem kwijt o.o


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Bij ons krijg je dan een 8. Bij sommige vakken zou ik dat leuk vinden maar bij sommige ook niet


    Queen of Hell is my name

    Dat is kut ;o

    Mijn Nederlandse leraar raakt wel eens so's kwijt, maar dan geeft ie je gewoon een 7 :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn M&O leraar is mijn PW kwijt, ik heb een 6.7 maar ik geloof dat niet, volgens mij heb ik veel hoger. [/wist alle antwoorden al] Dusja die wil ik terug zien maarja die issie dus kwijt maar je wil took niet weten hoeveel rommel hij op zijn bureau heeft, in zijn lade had hij nog pw'en van mensen die allang van school zijn o.o


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Mijnes Ik had voor het eerst in de geschiedenis een 9,9 voor wiskunde gehaald normaal altijd onder de 4.
    Ik heeeeel trots en toen was hij kwjtgeraakt en kwam het niet op mijn rapport :|:|

    Ja mijn docent van Cambridge is mijn repetitie kwijt. Moet ik nou tot 16.50 op school zitten donderdag -.-


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms

    ja bij mij en heb het nu nog steeds niet terug


    hyper

    omg omg omg omg. Het cijfer staat op internet dus de toets is terecht, een 9.0!

    wij werken ook me magister maar handig id


    hyper

    Ja, mijn taak was verdwenen dus verwisselde de leerkracht van Biologie me met een andere 'Talia'. Op een taak waar ik 1 maand aan heb gewerkt kreeg ik een 1 op 15. En dat klopte niet. Dus ging ik naar de leerkracht en ze noemde me 'Efthalia' (Naam van de andere 'Talia'). Ik dus helemaal uitvliegen. Ik bedoel, hoe lang is ze mijn leerkracht wel niet? Het bleek dus dat ik 15 op 15 had. (En neen, ik heb het niet hoog in mijn bol zitten. Ik had echt hard gewerkt aan die taak, dus ik kon het moeilijk geloven.)

    [ bericht aangepast op 2 april 2010 - 12:28 ]


    All this dampness is damp.

    Bij mij is wel eens een verslag kwijtgeraakt waar ik uren werk in had zitten. Toen kon ik het helemaal overnieuw gaan maken =S


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ben altijd al m'n toetsen kwijt en echt supergoed dat je een 9 hebt.(flower)


    Smiling but close to tears.

    bij ons schrijven de leraren direct de punten in;
    wanneer ie dan kwijt is, hoef je 'm gewoon over te schrijven van iemand anders

    Op de vorige locatie hadden we een leraar die was altijd spullen en toetsen kwijt. Erg irri en heb ook vaak dingen opnieuw moeten doen.

    kut zeg ik heb dat nog nooi gehad gelukkig


    We only can learn to love, by loving.