• Ik moet morgen bloedprikken, omdat mijn moeder denkt dat ik aan bloedarmoede lijd, en/of oververmoeidheid. Ze gaan testen op cholesterol, b12 vitamine, ijzer en bloedsuikerspiegel..
    Doet dat prikken pijn?
    Ik heb voor Emla zalf gevraagd - dat is een crème dat je een uur voor de prik op moet smeren, op de plaats waar geprikt wordt en dan is dat plaatselijk verdoofd. HENDIG.
    Maar alsnog; wie heeft het eens zonder gedaan?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb wel vaker bloed laten prikken, gewoon je hoofd andere kant op draaien of ogen dicht. Dan merk je er niets van..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    xMirroreye schreef:
    Jup. K ben getest op precies hetzelfde, maar dan ook nog de schildklier. Moet straks weer. En k ben er nu wel aan gewend. Luister gewoon muziek enkijk de andere kant op

    Ik moet inderdaad ook voor schildklier. Dat kan een oorzaak zijn van mijn chaotische-ik. Mijn vader komt mee, dus dan praat ik gewoon met hem, netzoals wat Poseidon zei.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heroic schreef:
    (...)
    Waarom zo vaak dan? Ö

    Ik had vroeger heel veel hoofdpijn. 3/4 keer per week. Dus toen moest ik steeds weer bloedprikken om te kijken wat het was. But nu is het over : )


    I'd rather go naked than wear fur.

    Temerarious schreef:
    (...)
    Ik had vroeger heel veel hoofdpijn. 3/4 keer per week. Dus toen moest ik steeds weer bloedprikken om te kijken wat het was. But nu is het over : )

    Oooooh gelukkig maar (krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Bij mij hebben ze is like 5x in m'n ader proberen! te prikken --'
    Lukte het eindelijk kwamen er 2 druppels bloed fzo? Dan hebben ze in m'n vinger geprikt daar kwam meer bloed uit ;D

    Mijn moeder denkt ook dat ik aan bloedarmoede lijdt, maar ik durf niet te prikken. ;x
    Wil je me zeggen hoe het was? (krul)


    hoi, jij bent leuk.

    Ik heb een paar maande gelede ook bloed late trekke bij de dokter =)
    Het duurde ni lang ma vo mij wel en ik was aant prate xD tege men mama en ja het dee toch een beetje pijn =)

    [ bericht aangepast op 29 maart 2010 - 22:24 ]


    Stop wishing, Start doing..

    Ik heb echt al vaaaaaak bloed moeten laten trekken, maar ik heb altijd vet veel schrik de minuten ervoor, maar uiteindelijk voel je er echt bijna niets van.


    Tanya is de beste.

    Arm voelde alleen heel lam XD


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    Ik was altijd héel bang voor prikken (heb daarom ook niet die BaarMoederHalsK prik genomen), en toen moest ik voor het eerst na 7 jaar ofzo een keer bloedprikken, Maar het deed totaaal geen pijn! Dus neem ik dit jaar wel de BMHK prik.
    ;)

    daarvoor moest ik ook.. je merkt niet eens dat de naald erin zit.... je voeld het prikje en dan gaat ie er weer uit.. dat is het...


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik heb al zo vaak bloed moeten laten prikken omdat ik vaak last heb van ijzer te kort en bij mij doet dat helemaal niet zeer.
    Je voelt het wel in het begin maar het doet geen pijn (:


    I need you like a heart needs a beat

    Ik moest in totaal vier keer bloed laten prikken [:
    één keer omdat ik een hersenschudding heb gehad, en de andere drie keer om te kijken naar allergieën. Het doet op zich niet zo veel pijn, maar wegkijken kam soms wel helpen [:


    all I want for christmas is a girlfriend