• Ik moet morgen bloedprikken, omdat mijn moeder denkt dat ik aan bloedarmoede lijd, en/of oververmoeidheid. Ze gaan testen op cholesterol, b12 vitamine, ijzer en bloedsuikerspiegel..
    Doet dat prikken pijn?
    Ik heb voor Emla zalf gevraagd - dat is een crème dat je een uur voor de prik op moet smeren, op de plaats waar geprikt wordt en dan is dat plaatselijk verdoofd. HENDIG.
    Maar alsnog; wie heeft het eens zonder gedaan?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja ik. En ik viel like bijna flauw daarna. Zeker geen aanrader, vooral niet als je ongesteld bent en daardoor dus al vet veel bloed verliest.


    Life is hard and then we die

    De laatste keer dat ik bloed moest prikken is heel lang geleden, maar dat deed geen pijn bij mij? (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    PUKKELxDING schreef:
    Ja ik. En ik viel like bijna flauw daarna. Zeker geen aanrader, vooral niet als je ongesteld bent en daardoor dus al vet veel bloed verliest.


    omygod! Echt hoor, had ik ook :s!


    Live life like a raver.

    Ik kan niet zo goed tegen bloed maar de pijn valt best mee. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik.
    en ik ben een schijterd voor prikken.. maar bloedprikken voel je haast niet!


    /

    Ik ben best wel bang voor bloed,naalden enzo maar dit deed écht geen pijn!


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Dat ligt er aan, als je een goede prikker hebt of niet. Bij mij was het een slechte en ik begon keihard te schreeuwen ;X


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Wat een aanstellers ;x
    Ik ben écht een schijterd maar dit deed echt geen pijn. Neem je moeder mee of iemand die je kan afleiden. Vraag haar om aan de andere kant te gaan zitten dan de arts. Op het moment dat ze bloed gaan prikken ga je met haar praten, je wordt dan zo afgeleid dat je daar helemaal niks van merkt. En van dat flauwvallen zal heus niet zo snel komen.


    your eyes are like stars in the night.

    ikke , dat doet op zich niet zo veel pijn hoor maar die dokter bleef maar bloed nemen x_x wel 5 flesjes x_x toen voelde ik me letterlijk leeg xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    ikke , dat doet op zich niet zo veel pijn hoor maar die dokter bleef maar bloed nemen x_x wel 5 flesjes x_x toen voelde ik me letterlijk leeg xD

    .______.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Als het is verdoofd, dan doet het dus echt geen piijn.


    SLOAN.

    Ik zo vaak.
    Het doet helemaal niet pijn, je voelt er geen fuck van.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Temerarious schreef:
    Ik zo vaak.
    Het doet helemaal niet pijn, je voelt er geen fuck van.

    Waarom zo vaak dan? Ö


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik prik altijd zonder verdovende middelen(vat dit niet te raar op want ik gebruik niks....). Ik heb nergens last van ook niet na de tijd, en het doet ook geen pijn, aldus dat is mijn mening.

    Maarja kan ook komen omdat mijn ader dicht op de huid ligt:P


    La credenza è una medicina contro il timore

    Jup. K ben getest op precies hetzelfde, maar dan ook nog de schildklier. Moet straks weer. En k ben er nu wel aan gewend. Luister gewoon muziek enkijk de andere kant op


    Orders say shoot, you pull the trigger?