• We hebben vandaag en morgen projectdagen, en morgen is het "Rap 4 Rights", dan moet je allemaal een workshop volgen, en dan had je Stomp (op pannen slaan ofzoiets), streetdance, rap, poëzie rap en fotografie. Ik heb echt een bloedhekel aan rap. -eigen mening-. En wat denk je? Ben ik ingedeeld bij poëzierap. Oké, tot daaraantoe, maar we moeten dus voor de hele onderbouw, één voor één op een podium gaan rappen. Dat wil ik dus écht niet hé o_O
    Maar als je niet komt opdagen moet je 5 lesuren nakomen, en daar heb ik nou ook niet echt zin in ;o
    Wat moet ik nou doen T-T
    -Nee, je kan niet vragen "hoef ik niet op te treden?", want het is verplicht o.o


    Alis volat propriis.

    gewoon doen, komt wel goed;) misschien wordt het wel heel leuk^^


    Some angels have no wings.

    Omg verplicht :S als ge da echt ni wilt :S
    Ik zou gwn thuis blijve dan hoor :X


    Stop wishing, Start doing..

    Gewoon doen, denk ik. Je gaat niet dood, alhoewel, dat hoop ik dan voor je :Y) En de onderbouw eet je niet op. (krul)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    meld je ziek:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gewoon doen, je bent toch niet alleen daar? ;D


    -

    @ Mayday
    Ik zit zelf in de 2e en er kijken dus ook 3e klassers, vet voorschut o_o


    Alis volat propriis.

    @ telephone
    Dat kan je niet zelf doen, alleen een van je ouders, en mam weet dat ik er niet heen wil, dus die gaat dat niet doen D;
    @ Genius
    We zijn met 5, waarvan er 3 niet komen. Met zijn 2 over dus..


    Alis volat propriis.

    Wat boeid jou hun? Gewoon doen, en rappen is zoo slecht niet . zit meer dan beetje woorden voorlezen i ;) komt helemaal goed.


    Some angels have no wings.

    Ik zou me gewoon ziek melden. Nouja dat zou mijn moeder doen, want die vindt projecten idioot en nutteloos. Dus vaak hoef ik die dagen niet, maar moet ik thuis beneden onder toeziet oog van mama leren. Maar dat is altijd beter dan projecten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Maggot schreef:
    @ Mayday
    Ik zit zelf in de 2e en er kijken dus ook 3e klassers, vet voorschut o_o

    ohneee, 3e klassers. vet erg ofzo xd
    gewoon doen.
    je bent ja niet de enige die dat moet doen.
    en anders kom je gewoon 5 uur na : )


    I'd rather go naked than wear fur.

    kijk of je met iemand kan ruilen ofzo dat je ergens anders heen kan ofzo ?


    A Noble was Born in Chaos

    Ik zou gewoon heel erg hard bij je mama gaan slijmen! : D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ravel schreef:
    Ik zou gewoon heel erg hard bij je mama gaan slijmen! : D

    Denk dat ik dat maar ga doen ja x'D


    Alis volat propriis.

    of gewoon ziek woorden door je kop 4 uur in de vriezer te doen? is maar idee geen idee of het werkt.


    Some angels have no wings.

    jah, stomp ken ik! das met zo pannen, vuilbakken, ballen, borstels, nu jah, muziek maken op dingen die er niet voor gemaakt zijn ;-)