• 2 jongens uit mijn klas, J en P. Gingen vechten tijdens Frans. Heel mijn klas pest J al ongeveer 3 jaar dat hij homo is, maar hij is nieteens homo. En vandaag ging P dus tever. Hij kreeg een zon knal recht in z'n gezicht. en toen gingen ze dus vechten. En mijn lerares, oh dat vond ik zóooooo zielig. Ze probeerde eerst boos te doen, en toen werden P & J uit elkaar gehaald. P moest op de gang en J bleef zitten in de klas. En onze lerares begon toen iets te vertellen daarover, en moest huilen. Ik vond het echt zielig.

    Mijn klas is écht niet goed, in de 1e hadden we 2 leraren laten huilen, in de 2e 1 leraar, en dit jaar 2.

    Vechten mensen van jullie klas wel eens, en hebben jullie wel eens een leraar/lerares laten huilen? ;o

    EDIT;
    J was voor 1 dag geschorst, en p voor 3.

    [ bericht aangepast op 4 april 2010 - 14:22 ]


    Smiling but close to tears.

    Nee wij hebben nog geen leerkracht aan het wenen gemaakt


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Dit jaar hebben we er twee laten huilen hoor. ook Everitz :'3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Vechten voor de lol zowel. Maar niet voor ruzie ofzo. Laten wenen al wel al z'n 3 leerkrachten in het lager. Met het afscheid ensow.

    wij jagen op een of andere manier alle frans leraren weg.
    dit is nu al de 3e dit jaar. De eerste twee zijn weggegaan omdat ze onze klas niet aankonden.


    AAP

    nope heb keer ruzie gehad met iemand iut me klas sloeg me in me gezicht wilde terug slaan...mnaar ze was te klein dus ja dat ging niet x'D en verder is er vaak ruzie en wordt 1 jogne heel erg gepest maa rik denk erover om nu tegen heel de klas in te gaan awant het begint echt zielig te worden.


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Pearls schreef:
    In mijn klas vechten we nooit en in het tweede jaar hebben we ooit onze muzieklerares laten huilen. Maar dat is een veel te lang verhaal...


    Happiness hit her like a train on a track

    Ja, wij -Onze klas dan- hebben al een stuk of 4 leraren laten huilen, en eentje weggepest. Gewéldige klas heb ik, toch? [/sarcasm]

    Nope , wij maken ze meestal razend :Y)
    en soms wordt er wel eens gevochten ,maar vaak is dat na de uren of buiten school

    [ bericht aangepast op 3 april 2010 - 22:26 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    in mijn klas nog niet
    maar in de klas van mijn broer hebben ze wel al gevochten
    iemand van 20 jaar
    greep gwn voor de lol mijn broer bij de keel
    en die jongen word maar een dag geschorst


    if you know me you now that i'm simply the best(grapje

    wij hadden op basisschool 3 docenten jankend de klas uit gekregn (:
    Vorige jaar was er wel een erg gevecht, er zit zo een jongen bij ons in de klas -J-, en die wordt ook al 3 jaar gepest.. en die -J- zei tegen -P- dat zijn familie de kanker kon krijgen, maar bij -P- was er toen iemand in de familie gestorven aan kanker, dus toen was er opeens een heel gevecht aan de gang. Ze werden allebei geschorst..:Y)


    we were always meant to say goodbye.

    nooit laten vechten ik de klas maar we hebben wel een lerares overspannen gekregen! Zo erg..


    We only can learn to love, by loving.

    Dat is rot voor J. Misschien moet hij overgeplaatst worden naar een andere klas, waar hij niet gepest word?

    Euh, een jongen schelde mijn vriendin uit omdat ze Marokkaans was. Dus heb ik die jongen geslagen en hij ging plots huilen. O_o


    All this dampness is damp.

    Nou er werd in de eerste en wel gevochten maar dat kwam door een jongen die erg geweldadig was maar toen ging hij van school en hadden we geen last meer en de klas waar ik in zit heeft nog nooit een leraar laten huilen maar de andere HAVO klas wel...

    Ben Blij dat ik z'n klas niet meer heb
    2 jaar geleden 3e en 4e jaar had ik dat wel
    intotaal 5 leraren waarvan 1 ontslag heeft genomen O_o das toch niet normaal O_o

    dit jaar hebben 2 gozer uit mijn klas al 3x lopen vechten.
    de laatste was bij gym. een zoon gozer lach toen bewusteloos onder de koude douche.
    toen is die ander van school af getrapt.
    en in de 1ste hebben we 5x onze mentor laten huilen.
    We waren volgens iedereen de allerleukste klas van de school, en dat waren we ook.
    Todat er bijnamen kwamen het liep totaal uit de hand tot vechten toe.

    [ bericht aangepast op 5 april 2010 - 11:43 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''