• 2 jongens uit mijn klas, J en P. Gingen vechten tijdens Frans. Heel mijn klas pest J al ongeveer 3 jaar dat hij homo is, maar hij is nieteens homo. En vandaag ging P dus tever. Hij kreeg een zon knal recht in z'n gezicht. en toen gingen ze dus vechten. En mijn lerares, oh dat vond ik zóooooo zielig. Ze probeerde eerst boos te doen, en toen werden P & J uit elkaar gehaald. P moest op de gang en J bleef zitten in de klas. En onze lerares begon toen iets te vertellen daarover, en moest huilen. Ik vond het echt zielig.

    Mijn klas is écht niet goed, in de 1e hadden we 2 leraren laten huilen, in de 2e 1 leraar, en dit jaar 2.

    Vechten mensen van jullie klas wel eens, en hebben jullie wel eens een leraar/lerares laten huilen? ;o

    EDIT;
    J was voor 1 dag geschorst, en p voor 3.

    [ bericht aangepast op 4 april 2010 - 14:22 ]


    Smiling but close to tears.

    Danyeel schreef:
    (...)
    Waarom zou dat zielig zijn?
    Ze weten toch als je leraar word dan is het echt niet gek dat je gespest word


    Als ze leraar worden doen ze dat omdat ze kinderen iets willen leren, als ze gepest worden, waarom zouden ze dan nog les geven?

    [ bericht aangepast op 29 maart 2010 - 18:23 ]


    Smiling but close to tears.

    Whipple schreef:
    (...)
    en zielig eigenlijk ;3
    Maar je weet al hoe het daar op de middelbare aan toe gaat want ze zijn er zelf ook geweest. Dus dan kies je er toch niet voor om leraar te worden (nerd)


    when words fail, music speaks.

    Wij hadden vorig jaar een Nederlandse docente laten stressen. Niet echt huilen. Als wij een vraag hebben, dan moeten wij onze naam op het bord schrijven. Dus 2 jongens willen dat doen, maar die beginnen dus te klooien, want ze willen allebei als eerste schrijven. Wie het eerst schrijft, wie het eerst aan de beurt komt, en hun wilden natuurlijk zo snel mogelijk aan de beurt komen (al was het ook om maar te kunnen klooien natuurlijk:P). Ze zat daar al een beetje te stressen van "wat moet ik nu doen?" Begint op geve moment eentje met rood krijt op het bord te schrijven, zegt dat mens boos dat hij dat niet mag doen. Dus hij denkt echt: "wtf, ik mag mijn naam toch wel op het bord schrijven?" Zegt zei zo: "Rood is slecht voor het bord, dat mag niet!" Dus hij gaat daar natuurlijk tegenin, want het slaat nergens op. Zij raakt helemaal overstuurt en haalt ze onze afdelingsleider erbij. Alleen maar omdat ze met rood krijt op het bord wilden schrijven:8
    Maar een paar lessen later deed ze normaal en bleek dat ze lang niet zo raar en gek was als wij dachten:Y) Al zaten velen de klagen dat ze veel te streng was enzo, maar dat was omdat ze gewoon niet werkten. Ik vond haar uiteindelijk aardig. Het was alleen wat minder dat ze mij helemaal geweldig vond enzo (omdat ik hoge cijfers haal met Nederlands, ben ik goed in. Op vwo heb ik eens een 8 gehaald, dus vandaar) en 1 keer toen ik een dagje ziek was geweest kwam ze naar me toe: "Gaat het weer? Ik heb je wel gemist hoor" en toen ging ze me omhelzen:| Dus ik begon toen wel te twijfelen of ze nou wel of niet gek is:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    op de bassisschool heeft mijn klas 4 docenten weg gejaagt..
    mij bijna ook maarja ik was de enige andere -.- maar op het vmbo alleen in de 2e... docent nederlands laten huilen maar die verdiende het echt, wat een k*t wijf was dat..


    A Noble was Born in Chaos

    In mijn klas zitten mensen die wat volwassener zijn (nerd) & heb nog nooit leraar laten huilen.

    btw; scrubs is awesome :9~


    -

    Éen keer onze mentor/wiskundedocente vorig jaar. Door middel van gemene Bluetooth namen ;x Dat ze daarover moest huilen snap ik nogsteeds niet.


    Alis volat propriis.

    Danyeel schreef:
    (...)
    Waarom zou dat zielig zijn?
    Ze weten toch als je leraar word dan is het echt niet gek dat je gespest word

    En waarom is het leuk dan, die mensen doen ook alleen maar hun beroep.


    -

    Worden ze geschorst? Kijk, dat kan ik me voorstellen, althans, dat denk ik. Ik werd geschorst om de domste reden ooit, waar ik echt niets aan kon doen. Maar ja, de mensen die een spraakgebrek hebben (en dat meen ik serieus) krijgen voorrang en worden weer geloofd en ik niet. -zucht-

    Oké, ontopic.

    Ik vind het ronduit zielig dat iedereen die J homo noemt, terwijl dat dus niet zo is. En al was het wel zo, is dat een misdaad of zo? Nee, dus ik vind hun manier van iemand treiteren ronduit zielig.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Wow, zwaar trieste klas heb jij dan als nog niet kom kunnen gaan met dingen als homoseksualiteit. :S


    ars moriendi

    Genius schreef:
    (...)
    En waarom is het leuk dan, die mensen doen ook alleen maar hun beroep.

    Ja echt he :S


    ars moriendi

    Waarom moest ze huilen dan?


    Life is hard and then we die

    Bij ons gebeurt het wel eens dat een paar leerlingen met elkaar beginnen te vechten. Dat doen ze dan expres op de centrale speelplaats, zodat de meeste mensen het zien (aanstellers). Njah, het gebeurt een paar keer in een jaar.

    Wij hebben een keer een lerares godsdienst laten huilen, maar we hàten haar. Ze is een dom wijf, en we zater hier eigelijk ook nog uit te lachen toen ze zat te huilen.
    Haar reden van huilen? Ze had al 7 uur les moeten geven! Wij hebben like élke dag 8 uur dat wij ons moeten inspannen and dan gaat zij een beetje klagne met haar 7 uur :X


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Nee bij mij gebeurt dat niet maar bij mjn nicht wel denk ik, ze gooien altijd met stoelen-ook naar elkaar- maar ze zijn een hechte klas. Ook door die klas moeten de leraren nu krijt in potjes altijd meenemen omdat ze daar altijd mee in het rond smeten xD


    Whatever you do, have fun

    PUKKELxDING schreef:
    Waarom moest ze huilen dan?


    Ze zei: 'ja geweld is slecht, bij zulke jonge kinderen zeker, en dat ook nog eens in mijn klas.' en toen moest ze huilen.


    Smiling but close to tears.

    Aprella schreef:
    Worden ze geschorst? Kijk, dat kan ik me voorstellen, althans, dat denk ik. Ik werd geschorst om de domste reden ooit, waar ik echt niets aan kon doen. Maar ja, de mensen die een spraakgebrek hebben (en dat meen ik serieus) krijgen voorrang en worden weer geloofd en ik niet. -zucht-

    Oké, ontopic.

    Ik vind het ronduit zielig dat iedereen die J homo noemt, terwijl dat dus niet zo is. En al was het wel zo, is dat een misdaad of zo? Nee, dus ik vind hun manier van iemand treiteren ronduit zielig.


    Ja, J is geschortst voor 1 dag, en P is geschorst voor 3 dagen.
    J zit nu weer in de klas, en P mag pas volgendeweek woensdag.
    want we hebben vanaf vandaag tot maandag vrij.


    Smiling but close to tears.