• 2 jongens uit mijn klas, J en P. Gingen vechten tijdens Frans. Heel mijn klas pest J al ongeveer 3 jaar dat hij homo is, maar hij is nieteens homo. En vandaag ging P dus tever. Hij kreeg een zon knal recht in z'n gezicht. en toen gingen ze dus vechten. En mijn lerares, oh dat vond ik zóooooo zielig. Ze probeerde eerst boos te doen, en toen werden P & J uit elkaar gehaald. P moest op de gang en J bleef zitten in de klas. En onze lerares begon toen iets te vertellen daarover, en moest huilen. Ik vond het echt zielig.

    Mijn klas is écht niet goed, in de 1e hadden we 2 leraren laten huilen, in de 2e 1 leraar, en dit jaar 2.

    Vechten mensen van jullie klas wel eens, en hebben jullie wel eens een leraar/lerares laten huilen? ;o

    EDIT;
    J was voor 1 dag geschorst, en p voor 3.

    [ bericht aangepast op 4 april 2010 - 14:22 ]


    Smiling but close to tears.

    onze franslerares begon n x bijna te huilen, terwijl we nog wel rustig waren! en dat komt heel weinig voor(A)


    Who needs love when there is chocolate

    Oh, mijn tweede klas. Die was pas erg. Maar niet eens tegenover klasgenoten. Wij pesstten de leraren gewoon weg. Hhah, en we hebben mijn mentrix aan het huilen gemaakt, en toen kregen we de afdelingsleider als mentor o.O en die was eng.

    Nu heb ik 4 havo, een rustige heerlijke klas :D


    SLOAN.

    Jezus. Wat een kutkind is die P dan.
    Bij ons zijn er dit jaar eigenlijk nog maar heel weinig vechtpartijen geweest..
    Ik vind het echt pathetic als mensen er trots op zijn dat ze leraren hebben laten huilen?

    [ bericht aangepast op 29 maart 2010 - 17:21 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    wij hebben dit jaar onze engels juf laten huilen ;x -maar dat kwam doordat ze al 6 klassen eerder had gehad, die dag en toen was onze klas teveel-

    maar voor de rest nog nooit ;3
    al vind ik het wel zielig =3

    bij ons gaan raken alle leraren overspannen ;$ en altijd krijgen wij de schuld :O
    maarja veel gevechtjes gehad in de klas
    ik vind dat zo niet leuk
    xx


    happy girls are the prettiest girls

    Ja vorig jaar. We moesten een opdracht maken met frans en een jongen wou iets anders doen aan de poster, maar een andere jongen in het groepje was het er niet mee eens en begon te vloeken en begon met tafels te gooien en heeft toen die jongen geslagen en hij had zijn vinger gebroken. De lerares kon ook niks doen want zij was echt heel klein.


    I love Marshawk

    Ik heb twee keer met iemand uit m'n klas gevochten: beide keren op de basisschool.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ascendancy schreef:
    Vechten gebeurt op mijn school bijna nooit. Een keer per jaar ofzo. Leraren worden wel weggepest, omdat we gewoon het tegenovergestelde doen van wat zij willen.


    I'm a little bit lost without you <3

    Vechten? Enkel met woorden
    Huilen? Onze lerares Frans dit jaar, omdat onze test héél slecht was:X Maar dat hebben we niet gezien..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik niet, maar mijn zus wel. Al had die leerkracht het wel verdient. Moest ze maar niet zo irritant doen. Haha, ze haalde der papa erbij :')
    Maar best erg voor die leraar van jou en je klas! Moet rot zijn om in zo'n klas te zitten..

    Vet grappig xd, wij hebben dit jaar nu een nieuwe leraar voor bio, een nieuwe leraar voor geschiedenis, een nieuwe nederlands lerares en ik heb een nieuwe mentor haha,
    Vorig jaar hadden we onze metor laten huilen ahahaha dat was egt hilarisch


    I'm a little bit lost without you <3

    Ja maar bij ons zijn het meestal de meisjes ;p
    EN LERAREN PESTEN IS LEUK.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2010 - 17:57 ]


    when words fail, music speaks.

    Bij ons ravotten ze alleen maar, zo spelend vechten. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Overboard schreef:
    Ja maar bij ons zijn het meestal de meisjes ;p
    EN LERAREN PESTEN IS LEUK.

    en zielig eigenlijk ;3

    Whipple schreef:
    (...)
    en zielig eigenlijk ;3

    Waarom zou dat zielig zijn?
    Ze weten toch als je leraar word dan is het echt niet gek dat je gespest word


    I'm a little bit lost without you <3