• Ik wil heel graag meedoen!

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Hier is dan mijn verhaal.

[ bericht aangepast op 11 april 2010 - 20:06 ]

Je moet worden wie je bent.

Misschien moet je aan de mensen die het nog niet hebben ingeleverd even een berichtje sturen dat ze nog tot dinsdag hebben.

Je moet worden wie je bent.

Je signature is nu erg toepasselijk :Y)

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Houston does, indeed, have a problem :Y)

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Artemis schreef:
    Ik vind het spijtig dat de inleverdatum weinig effect heeft gehad... Anyways (: Iedereen kan zijn verhaal nog tot dinsdag insturen. Later dan dat ga ik niet.

Veel dank aan de mensen die wel op tijd ingeleverd hadden.

Graag gedaan hoor, anders geef je de volgende keer alleen uitstel voor de genen die het aanvragen? Maar ja, als mensen het gewoon niet inleveren :')

Remember the nights we drove around crazy, in love.

Ik ben blij dat ik toch nog op tijd heb ingeleverd, want zelf haat ik het als iets te laat is ><
    Daarom haatte ik mezelf ook toen ik het vroeg maar het was uiteindelijk niet nodig :Y)
    Nu hopen dat de rest het ook dinsdag op tijd gaat inleveren!

Neem je dromen eens mee de dag in!

Papillon schreef:
    (...)
    4 hebben er uitstel, en waar de andere 5 zijn weet ik niet :')

Toen stond er nog geen uitstel bij x'D
    Maar het is inderdaad wel jammer als je de inzenddatum niet respecteerd -buiten dan voor diegene die op tijd verlenging aanvragen-

everything you imagined, and more...

http://www.quizlet.nl/chapters/180465/verhalenwedstrijd-artemis/ en nog voor de zekerheid de link. Graag, comment please.

SLOAN.

anders ga ik slaan namens artemis (6)

Opdracht 1.
    Ik raakte een beetje vast in het midden, maar het is uiteindelijk gelukt. Sorry dat ik laat ben, ookal heb ik uitstel...
    Heroic is trouwens L0VEDRUNK. (:

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Heeft iedereen uitstel tot vandaag 24:00 uur? -informeert- of nog langer? :X

Remember the nights we drove around crazy, in love.

Whipple > Duo :Y)

wiii Ö
    Ik moet vandaag naar mijn oma, dus ik krijg ze waarschijnlijk niet meer te zien >.< *gaat vanavond om 12 uur gewoon de pc in beslag nemen*

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Geweldigheid ^.^
    Waneer weten we wat de tweede opdracht is? :X

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Er hebben best veel niet ingeleverd ><

Neem je dromen eens mee de dag in!