• Ik ben het gewoon allemaal een beetje zat.
    Sinds een vriendin een vriend heeft heeft ze volgens mij gewoon geen tijd meer voor mij.
    Ze bel nooit of sms't me nooit.Heel soms preek ik haar op msn maar dat ik ook alleen maar Hoi en meer niet.Ik kan hier dus zo hard om huilen en verder heb ik niet echt vrienden uit de buurt.IK voel me echt heel erg alleen :'(.
    Dankje voor het lezen<3.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Met zelfmedelijden kom je nergens


    Queen of Hell is my name

    Praat er eens met haar over.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Zeg het tegen haar, dat je je vaak alleen voelt en dat ze niet zoveel tijd meer heeft voor je. Ze zal het vast wel begrijpen.


    Tanya is de beste.

    Je kunt haar niet dwingen om de hele tijd met je om te gaan. Vriendschap komt van beide kanten, kennelijk heeft ze daar niet zo zin in.

    Misschien nieuwe vrienden maken?


    You can run but not hide

    Je moet het met haar er over hebben dan snapt ze het misschien.

    Maar is dit niet al de derde keer dat je dit post?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ascendancy schreef:
    Praat er eens met haar over.


    None but ourselves can free our minds.

    Ga met haar praten en vraag hoe zij zich zou voelen als dat bij haar gebeurde.

    en ga misschien nieuwe vrienden bij je in de buurt zoeken? ;'D

    [ bericht aangepast op 27 maart 2010 - 20:52 ]


    Smiling but close to tears.

    tiepmiep95 schreef:
    Met zelfmedelijden kom je nergens

    doe normaal.

    ga idd met haar praten. gewoon een goed gesprek onder 4 ogen.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Same game here :'(

    Praat met haar. Hopelijk komen jullie er samen wel uit. :)

    [ bericht aangepast op 27 maart 2010 - 20:59 ]

    Ascendancy schreef:
    Praat er eens met haar over.

    indeed

    @Die eerste reactie
    zeik zo niet. Als je toch niets nuttigs te zeggen hebt blijf je beter weg.

    Lieverd, hoe ellendig het soms ook voelt, blijf áltijd onthouden dat je nooit alleen bent. Er zijn áltijd mensen die om je geven! Die mensen willen je zien lachen. Die mensen willen dat jij ze vertrouwd, en dat je je problemen met hun kan bespreken. Misschien kun je er met een ouder over praten? En als dat niet op lucht, zoek dan een geschikt moment om er met je vriendin over te praten. Want niets breekt echte vriendschap. Misschien zit ze gewoon in een hele verliefde periode? En als het langer duurt voordat ze weer veel met je om gaat, probeer dan eens wat meer met andere mensen om te gaan. Er zullen vast heel veel mensen voor je open staan!
    Sterkte!

    xXx

    PS. Schaam je nóóit omdat je huilt. Iedereen moet wel eens zijn of haar tranen los laten. <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Maak nieuwe vrienden! Dit is toch haar probleem?


    Alis volat propriis

    Praat met haar wand thuis 'zielig' zitte 'kniezen' heegy geen zin.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Praat met haar wand thuis 'zielig' zitte 'kniezen' heegy geen zin.


    /

    Als je je er zo kut over voelt, ga er dan iets aan doen. Bel dr op en spreek af om erover te praten.
    Maar zoals iemand anders net ookal zei; 'Vriendschap moet van beide kanten komen.' Dus als ze geen vrienden meer met je wil zijn, kun jij daar moeilijk iets aan veranderen.


    http://ciinderella-.tumblr.com/