• Ik heb 2 nieuwe backgrounds gemaakt voor op me laptop en die kunnen meteen weer in mijn portfolio voor school, maar nu wil ik jullie mening ervan weten!

    Background 1
    Background 2

    Wat vinden jullie van ze?
    Zal ik ze in mijn portfolio voor school doen?
    Welke vinden jullie leuker? (:


    Mijn portfolio is zeg maar waar ik al mijn werk en opdrachten in moet doen van mijn mbo opleiding Media & Vormgeving. Je mag er ook je eigen werk bij in doen waar je trots op bent of wat je mooi vind etc. Aan de hand van je portfolio word bepaald of je over mag naar het tweede jaar. Ook kijken ze er naar met werkschouwen, dan moet je alles laten zien en presenteren, het is een soort expositie dan en dat bepaald ook zwaar of je over mag naar het volgende jaar.)

    [ bericht aangepast op 27 maart 2010 - 17:37 ]


    dream, dare, fly!

    Wat vinden jullie van ze? Gaaf!
    Zal ik ze in mijn portfolio voor school doen? Ik weet (nog) niet echt wat een portfolio inhoudt, maar waarom niet? ^^
    Welke vinden jullie leuker? 1, zeker weten!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Wat vinden jullie van ze? Onwijs vet!
    Zal ik ze in mijn portfolio voor school doen? Ik weet niet wat je met je portfolio moet doen en zo, maar alsnog zou ik het doen.
    Welke vinden jullie leuker? (: De 1e!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wat vinden jullie van ze?
    Leuk (:
    Zal ik ze in mijn portfolio voor school doen?
    Als je het goed kunt gebruiken?
    Welke vinden jullie leuker?
    De eerste, want die 2e kan ik het lettertype niet lezen, en ik ken hem ook niet :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    @ Psychic & Heroic

    Mijn portfolio is zeg maar waar ik al mijn werk en opdrachten in moet doen van mijn mbo opleiding Media & Vormgeving. Je mag er ook je eigen werk bij in doen waar je trots op bent of wat je mooi vind etc. Aan de hand van je portfolio word bepaald of je over mag naar het tweede jaar. Ook kijken ze er naar met werkschouwen, dan moet je alles laten zien en presenteren, het is een soort expositie dan en dat bepaald ook zwaar of je over mag naar het volgende jaar.)

    [ bericht aangepast op 27 maart 2010 - 17:37 ]


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    @ Psychic & Heroic

    Mijn portfolio is zeg maar waar ik al mijn werk en opdrachten in moet doen van mijn mbo opleiding Media & Vormgeving. Je mag er ook je eigen werk bij in doen waar je trots op bent of wat je mooi vind etc. Aan de hand van je portfolio word bepaald of je over mag naar het tweede jaar. Ook kijken ze er naar met werkschouwen, dan moet je alles laten zien en presenteren, het is een soort expositie dan en dat bepaald ook zwaar of je over mag naar het volgende jaar.)

    Oké dan. Dan zou ik ze er wel in doen. Of nouja, als je er trots op bent natuurlijk. ;D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Psychic schreef:
    Wat vinden jullie van ze? Gaaf!
    Zal ik ze in mijn portfolio voor school doen? Ik weet (nog) niet echt wat een portfolio inhoudt, maar waarom niet? ^^
    Welke vinden jullie leuker? 1, zeker weten!

    Ik vind de 1e het mooiste en ik vind dat die er soieso inmoet ! ^^


    -

    Wat vinden jullie van ze? Leeeuk!
    Zal ik ze in mijn portfolio voor school doen? Waarom niet? ;)
    Welke vinden jullie leuker? 1. (:

    [ bericht aangepast op 27 maart 2010 - 17:57 ]


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    ik vind ze echt mooi!
    en de 1ste is leuker..

    Psychic schreef:
    Wat vinden jullie van ze? Gaaf!
    Zal ik ze in mijn portfolio voor school doen? Ik weet (nog) niet echt wat een portfolio inhoudt, maar waarom niet? ^^
    Welke vinden jullie leuker? 1, zeker weten!


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Ik vind ze SUPERMOOI. Maar ik zou alleen 1 er in doen, dan heb je echt het beste in je portfolio staan. De tweede vind ik namelijk wat onduidelijker.


    it's so empty living behind these castle walls

    Genius schreef:
    Ik vind de 1e het mooiste en ik vind dat die er soieso inmoet ! ^^

    Washington schreef:
    Ik vind ze SUPERMOOI. Maar ik zou alleen 1 er in doen, dan heb je echt het beste in je portfolio staan. De tweede vind ik namelijk wat onduidelijker.


    Ja inderdaad... Maar opzich moest ik meer dingen uit proberen dus wat dat betreft kan die er wel weer bij in :')


    dream, dare, fly!

    Psychic schreef:
    Wat vinden jullie van ze? Gaaf!
    Zal ik ze in mijn portfolio voor school doen? Ik weet (nog) niet echt wat een portfolio inhoudt, maar waarom niet? ^^
    Welke vinden jullie leuker? 1, zeker weten!


    Smiling but close to tears.

    Psychic schreef:
    Wat vinden jullie van ze? Gaaf!
    Zal ik ze in mijn portfolio voor school doen? Ik weet (nog) niet echt wat een portfolio inhoudt, maar waarom niet? ^^
    Welke vinden jullie leuker? 1, zeker weten!


    Hope goes lost but never dies.