• Dat zeggen mensen vaak als ik zeg dat ik naar het Havo/Vwo ga en volgend jaar naar de Havo. Iedereen denkt dat ik dom ben, zelfs mijn crush. Dat is toch niet aardig ? ;o ik maak alleen domme opmerkingen soms en kom soms dom uit de hoek, maar ik ben het zeker niet.

    hebben nog meer mensen daar last van? ;D


    We can only learn to love by loving.

    Bij mij was het juist andersom. Ik deed vmbo en iedereen vroeg me af waarom ik in godsnaam op die school zat.
    En nu krijg ik hetzelfde te horen van m'n lerares Nederlands: Jij hoort niet op de havo.

    Ja, waar hoor ik dan wel? :/

    Ik denk dat ik maar geschiedenis moet gaan leren...


    No growth of the heart is ever a waste

    nerveus schreef:
    Dat is zeker niet aardig. Ik wil van Vmbo naar Havo. Alleen mijn wiskunde is niet goed.

    Wiskunde nekt je grandioos op de havo, geloof me. Je krijgt allerlei dingen waarmee je nooit eerder te maken hebt gehad. Mijn advies: als je weet welke opleiding je gaat doen en er zit geen wiskunde in, kijk de eisen voor die opleiding nog eens na en als wiskunde er geen vereiste voor is, neem CM zonder wiskunde.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh, dat heb ik ook altijd. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Prevail schreef:
    Dat zeggen mensen vaak als ik zeg dat ik naar het Havo/Vwo ga en volgend jaar naar de Havo. Iedereen denkt dat ik dom ben, zelfs mijn crush. Dat is toch niet aardig ? ;o ik maak alleen domme opmerkingen soms en kom soms dom uit de hoek, maar ik ben het zeker niet.

    hebben nog meer mensen daar last van? ;D



    Zoiets heeft een meisje die ik ken ook meegemaakt en toen zei onze Economie docent van 'Je moet het je niet aantrekken en gewoon bewijzen dat je t wél kan!' en at is precies wat jij dan ook zal moeten doen. Heb schijt aan iedereen en doe wat je wil doen.


    Don't Dream it, do it!

    Ja heb ik vaak.
    Mensen zien mij voor dom blondje aan en denken dat ik kader doe -.-
    Ik doe GVD havo/vwo hoor!


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms

    Ik zit in 4 Havo, en mensen zeggen dat ik dom ben. Maar ik haal tegelijker tijd veel hogere cijfers dan hun. Dus dan zijn ze zelf oerstom x'D.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.