• Dat zeggen mensen vaak als ik zeg dat ik naar het Havo/Vwo ga en volgend jaar naar de Havo. Iedereen denkt dat ik dom ben, zelfs mijn crush. Dat is toch niet aardig ? ;o ik maak alleen domme opmerkingen soms en kom soms dom uit de hoek, maar ik ben het zeker niet.

    hebben nog meer mensen daar last van? ;D


    We can only learn to love by loving.

    Zeker.
    Blijkbaar snappen mensen nog steeds niet dat ik op het TVWO zit. Suckers.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Haha als ik zeg dat ik VWO/Gymnasium doe zegegn ze dat ook altijd. Maar ik snap ze niet want ik ben best intilligent. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Haha als ik zeg dat ik VWO/Gymnasium doe zegegn ze dat ook altijd. Maar ik snap ze niet want ik ben best intilligent. (krul)

    Het is intelligent.(nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    O ik haha. Ik heb zulke blonde acties ;x. Maar ik ben van vwo naar tl gegaan omdat mijn school me nu niet naar havo laat.


    when words fail, music speaks.

    Ik doe 4 VWO en hoor eigenlijk nooit zulke opmerkingen.
    Een vriendin van mij wel, maar die opmerkingen die ze maakt zijn ook gewoon hilarisch ;D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik, ik ben wel slim, maar heb alleen maar domme acties.
    HAHA, snap je t? (nerd)

    Heroic schreef:
    (...)
    Het is intelligent.(nerd)

    Kijk door dit soort dingen dus.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2010 - 15:57 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Thingies schreef:
    Ik doe 4 VWO en hoor eigenlijk nooit zulke opmerkingen.
    Een vriendin van mij wel, maar die opmerkingen die ze maakt zijn ook gewoon hilarisch ;D


    een vriendin van mij zegt heel vaka dingen zoals :'valt de meivakantie in februari?' en dan denkt iedereen wtf lul jij nou? En zij heeft dan ook echt niet door dat ze dat zegt ;x


    We can only learn to love by loving.

    NYC schreef:
    (...)
    Kijk door dit soort dingen dus.

    AAAAAAAAH RENÉE
    je bent wel slim heur(nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heroic schreef:
    (...)
    AAAAAAAAH RENÉE
    je bent wel slim heur(nerd)

    Ja soms wel. (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Prevail schreef:
    (...)

    een vriendin van mij zegt heel vaka dingen zoals :'valt de meivakantie in februari?' en dan denkt iedereen wtf lul jij nou? En zij heeft dan ook echt niet door dat ze dat zegt ;x
    Zulk soort dingen zeg ik ook haha ;x Maar iedereen lacht er altijd om maar ik voel me dan dom. En mijn vriendin doet zich echt heeel dom voor en dat word gewoon irritant. Want ik wéét dat ze slimmer is als dat ze zich voordoet.


    when words fail, music speaks.

    NYC schreef:
    (...)
    Kijk door dit soort dingen dus.
    -zeg gewoon dat je te snel typte en dat het daarom verkeerd ging (nerd)-


    when words fail, music speaks.

    ik maak soms ook domme opmerkingen, maar ik krijg nooit te horen dat ik dom ben ofzo :')

    Overboard schreef:
    (...)-zeg gewoon dat je te snel typte en dat het daarom verkeerd ging (nerd)-

    Meestal zeg ik dat ja. Dan verberg ik mijn domheid. (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Meestal zeg ik dat ja. Dan verberg ik mijn domheid. (nerd)
    Ghehe. Nou jij bent vast niet dom, met je 2 jaar vwo. -oke dat heb ik ook gedaan maar oke dat weet jij niet :')-


    when words fail, music speaks.