• Dat zeggen mensen vaak als ik zeg dat ik naar het Havo/Vwo ga en volgend jaar naar de Havo. Iedereen denkt dat ik dom ben, zelfs mijn crush. Dat is toch niet aardig ? ;o ik maak alleen domme opmerkingen soms en kom soms dom uit de hoek, maar ik ben het zeker niet.

    hebben nog meer mensen daar last van? ;D


    We can only learn to love by loving.

    Ik doe havo, en ik maak ook allemaal domme opmerkingen.
    Een keer zo iemand uit me klas he.
    Zo'n jongen: als je raad hoeveel sleutels ik in m'n zak heb, mag je ze alle3 hebben.
    dat meisje: Ja ik ga dus echt niet in je zak voelen om te voelen hoeveel sleutels je hebt.(krul)

    [ bericht aangepast op 27 maart 2010 - 16:12 ]


    Smiling but close to tears.

    Ik lijk dom en ben het soms wel maar ik ga het zeker redden op HAVO. Vind ik, dan hè xd.


    your eyes are like stars in the night.

    Dat heb ik ook, mijn oude leraren geloven niet dat ik goed ben in wiskunde enzo.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik!
    Ik volg de richting Handel, maar sommige mensen denken echt dat ik dom ben, omdat ik blond haar heb en soms domme dingen zeg en doe. Maar komaan ik ben maar 16, ik mag nog zulke dommigheden doen, volgens mij toch. Maar ik krijg vaak de stempel van de tweede Paris Hilton , zelfs als kennen ze mij niet eens. En als ik dan zeg ja ik volg wel Handel en ik ga binnenkort naar avondles voor een diploma Kok, dan bekijken ze mij zo van "Kun je dat wel allemaal, kun je dat wel aan?!"

    Nee.


    -

    Ik doe vwo maar wordt alleen maar uitgemaakt voor dom blondje. Ehh hoezo aardig? ;x


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Overboard schreef:
    (...)Ghehe. Nou jij bent vast niet dom, met je 2 jaar vwo. -oke dat heb ik ook gedaan maar oke dat weet jij niet :')-

    Je moest eens weten. -nou nu wel (:-

    [ bericht aangepast op 27 maart 2010 - 16:43 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Je moest eens weten. -nou nu wel (:-
    Slechte cijfers? -nee hoor want je bent het vergeten:9~-


    when words fail, music speaks.

    Ik mag net niet naar Havo --' maar das best irri ._.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Haha
    -steekt hand op-
    Ja man, iedereen denkt dat ik dom ben, en gelooft mij nooit als ik zeg dat ik havo doe.
    Maar dat snap ik stiekem wel want, er was ooit, in een heeel ver verleden, een dag dat ik van plan was dom te doen. En dat beviel me, want dan gaan mensen dat grappig vinden =D en zo ben ik er like, bijna zelf in gaan geloven en zit ik in mijn imago gevangen. En als ik ook maar één slimme opmerking maak, al is het maar één moeilijk woord, dan staan mensen al helemaal te kijken van; O.O
    Alsof ze een spook gezien hebben ._.

    Mijn ex bv. nog, toen we nog hadden...
    Ik zei 'kennelijk', een woord dat nog niet eens echt bijzonder is of zo. Maar voor mij was dat in zijn ogen kennelijk iets te hoog gegrepen, want hij zo, heel verward van; 'je zei kennelijk'.
    Dus?
    'Dat is een moeilijk woord ._.'
    HUH?
    Dat was echt lelijk xd

    [ bericht aangepast op 28 maart 2010 - 4:43 ]


    Scream for mercy!

    Ik zit op Vmbo Kader. Dat geloven mensen vaak niet, die denken dat ik op Havo of VW0 zit.


    *~* Proud Luxury *~*

    Ja, ik(cat)
    Mensen denken dat ik dom ben, omdat ik soms inderdaad domme opmerkingen maak (die ik meestal maak omdat ik het grappig vind)
    Maar mijn leraar heeft me niks voor niks havo/vwo advies gegeven..
    Maar ik ben lui en zit nu op de havo/mavo omdat ik nooit huiswerk maak. Dat is pas dom;)
    Maar goed, ik heb het "licht" gezien, en nu leer ik hard om naar havo te gaan volgens jaar ^^


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    JWZ dat je slim bent! (cool)

    Dat is zeker niet aardig. Ik wil van Vmbo naar Havo. Alleen mijn wiskunde is niet goed.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb 2 jaar VWO gedaan, en dat gelooft ook niemand. Maar ik vind het wel grappig :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.