• Als er een nieuwe artiest of acteur of wat dan ook ons te gemoed komt, en ook maar een klein beetje als een 'emo'* eruit ziet dan is het gelijk van; Hij is zó lekker!
    Kijk bijvoorbeeld nu eens naar die Adam Lambert -wat me nu opvalt is dat hij écht hele dikke laag make-up op heeft, iel-. Ik snap écht niet wat iedereen daar gelijk zo geweldig aan vind. Leg me dat is uit waarom al die ietwat alternatieven gelijk geliefd worden.

    * Ik weet dat de term 'emo' niet goed gebruikt wordt vanwege dat de stijl niet bestaat en het alleen een muziek stijl is etc. Maar de meeste snappen nu wel wat voor typjes ik bedoel. (schuine pony, make-up etc.)

    [ bericht aangepast op 26 maart 2010 - 22:52 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Dat snap ik dus écht niet. Bahbah.

    Njuaaa ieder zen eigen smaak ;d.
    & ik vind hem awesome (a).

    Thanks, nu weet ik meteen hoe die gast eruitziet :']

    Ik zou het bij god en de duvel niet weten, maar halfzachte meisjesjongens spreken mij dus echt NIET aan. Of je hebt meiden, of jongens. Dazwischen geht nichts. (Heb net 3 uur een boek gelezen, nevermind het Duits).


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind hem wel een mooie man.
    Maar hij is niet mijn type.


    Ryan Dunn (ll)

    Imperfect schreef:
    Dat is toch niet alleen zo bij 'emo's' ? ;d
    Vind ik ook. Dat is gewoon overal zo.. Een nieuw artiestje verschijnt en meteen istie lekker en geweldig. En een paar maanden later is er weer een nieuwe. x'D
    Mja, die Adem Lambert maakt opzich best leuke muziek. Maar 'sexy'? Nee, totaal niet.. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Adam Lambert zonder make-up is wel knap.


    We can only learn to love by loving.