• Nou, het ging dus zo. Een vriendin van me, we noemen haar Sheila (dat is wel haar échte naam niet) heeft erg strenge ouders. Als ze een zeven op een toets heeft vliegen haar ouders al meteen door het lint. Een keer kwam ze naar school en waren haar vingers blauw, alsof ze er met een hamer op had geramd. Dus toen vroeg een jongen, voor de grap, 'Heeft u moeder u rammel gegeven?'. Sheila werd helemaal rood toen hij dat zei en antwoordde ook nog 'ja'. Die jongen was ook erg geschokt. Ik maak me dus eigenlijk zorgen, want haar ouders zijn écht streng en als ik alles moet geloven wat Sheila's beste vriendin zegt.. Straks word ze vaker geslagen?! Ik maak me echt zorgen. Nu weet ik niet of ik me gewoon aanstel, en moet ik me er wel mee bemoeien?


    All this dampness is damp.

    Ik denk dat je je terecht zorgen maakt. Stap eens naar een begeleider op school, die kan je helpen. Als ze echt geslagen wordt is het noodzakelijk dat iemand haar helpt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ascendancy schreef:
    Ik denk dat je je terecht zorgen maakt. Stap eens naar een begeleider op school, die kan je helpen. Als ze echt geslagen wordt is het noodzakelijk dat iemand haar helpt.


    Live life like a raver.

    Zie post Ascendancy.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ascendancy schreef:
    Ik denk dat je je terecht zorgen maakt. Stap eens naar een begeleider op school, die kan je helpen. Als ze echt geslagen wordt is het noodzakelijk dat iemand haar helpt.


    Tanya is de beste.

    Ascendancy schreef:
    Ik denk dat je je terecht zorgen maakt. Stap eens naar een begeleider op school, die kan je helpen. Als ze echt geslagen wordt is het noodzakelijk dat iemand haar helpt.


    None but ourselves can free our minds.

    Je moet het haar eerste, op een rustige, voorzichtige manier vragen.
    stel dat het niet zo is, en jij gaat naar de begeleiderster!
    Dus, eerst rustig vragen, dan voorstellen om naar de begeleidster gaan en haar vooral véél steunen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Het is beter als je het met haar bespreekt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    FieDeGeest schreef:
    Je moet het haar eerste, op een rustige, voorzichtige manier vragen.
    stel dat het niet zo is, en jij gaat naar de begeleiderster!
    Dus, eerst rustig vragen, dan voorstellen om naar de begeleidster gaan en haar vooral véél steunen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Je zou het met haar moeten bespreken, en als zei niks wilt veranderen zou je naar je mentoor/ haar mentoor of een andere leraar moeten gaan.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    FieDeGeest schreef:
    Je moet het haar eerste, op een rustige, voorzichtige manier vragen.
    stel dat het niet zo is, en jij gaat naar de begeleiderster!
    Dus, eerst rustig vragen, dan voorstellen om naar de begeleidster gaan en haar vooral véél steunen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ik zou op school praten met het vertrouwens persoon, die helpt met die problemen.
    Maar ik zou eerst met het meisje zelf praten en dan kijken of jullie samen met die vetrouwens persoon van school misschien iets kunnen doen.


    The Truth is always merciless

    Ik zou het eerst tegen je eigen ouders/verzorgers zeggen. Misschien weten die een 'volwassen' oplossing?
    Tenslotte hebben die meer macht, dan een gewoon kind.
    Maar ik zou ook met het meisje zelf praten.
    Veel sterkte!
    (flower)


    A line is a dot that went for a walk.

    woow ja dan zou ik me ook echt zorgen maaken hoor !!
    Het is niet helemaal normaal om op die mannier boos op je kind te worden .. maargoed!
    Sterkte <3


    ugubugu