Like;
Ik verkies bands met een vrouwelijke zangeres, maar mijn favo band is All Time Low.
It's up to you.
-
26 maart 2010 - 21:55Hahaja, vertel hier een fun fact over jezelf. Lijkt me wel leuk.26 maart 2010 - 22:51
andrew schreef:
Als ik in bad ga houd ik soms mijn sokken aan =']
Haha, wtf. :'DTanya is de beste.
26 maart 2010 - 22:53Ik vind dat vrouwen niet mooi kunnen zingen C:
I live for the applause, you will die for it.
26 maart 2010 - 22:55Pliena schreef:
(...)
Haha, wtf. :'D
Vraag niet waarom =']
Ik ben gewoon raar[ bericht aangepast op 26 maart 2010 - 22:55 ]
Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!
27 maart 2010 - 0:05Ik word altijd hyper/druk als ik hoofdpijn heb - meestal dan :')
There are several things that I have been doing wrong.
27 maart 2010 - 0:06Chrysalis schreef:
Ik word altijd hyper/druk als ik hoofdpijn heb - meestal dan :')
Haha, weird. :'D
Ik ben Alex aan het bekijken. 8D27 maart 2010 - 0:10- Mijn haar is niet echt stijl, er zit eigenlijk een behoorlijke slag in.
- Ik heb naaldenangst, maar toch heb ik een piercing en een tattoo en ik was niet van plan om het alleen hierbij te laten x'D
- Ik ben overgevoelig voor cafeïne (lees: ik krijg er buikpijn van en word er heel druk van) maar ik drink het toch best veel.[ bericht aangepast op 27 maart 2010 - 0:13 ]
Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg
27 maart 2010 - 0:16Altijd als ik moe ben, mag ik niet slapen, en altijd als ik mag slapen, ben ik niet moe.
all I want for christmas is a girlfriend
27 maart 2010 - 0:17Gaskarther schreef:
(...)
Haha, weird. :'D
Ik ben Alex aan het bekijken. 8D
Dat is nieuw
Fun fact: Ik luister na een lange tijd weer eens naar de muziek van Glee ehehehehThere are several things that I have been doing wrong.
27 maart 2010 - 0:18Chrysalis schreef:
(...)
Dat is nieuw
Fun fact: Ik luister na een lange tijd weer eens naar de muziek van Glee eheheheh
Ik bedoelde op ustream. :'D Jack is vies ._.
Hahaha, zeg, nu voel ik me stalkerisch.27 maart 2010 - 0:19Gaskarther schreef:
(...)
Ik bedoelde op ustream. :'D Jack is vies ._.
Hahaha, zeg, nu voel ik me stalkerisch.
Oeh, link?There are several things that I have been doing wrong.
27 maart 2010 - 0:24Chrysalis schreef:
(...)
Oeh, link?
Maar ze doen kleute en hebben het geluid af gezet, soms zetten ze het eens aan, lolol.27 maart 2010 - 1:22Ik ben eens opgesloten in ons kippenhok. Om te ontsnappen moest ik raam eruit stampen!
Ik wou onze 11 kuikentjes mee naar binnen nemen!You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
27 maart 2010 - 10:5627 maart 2010 - 11:18Ik ben verslaafd aan tortilla wraps met kruidenkaas en komkommer..:'$
http://ciinderella-.tumblr.com/
27 maart 2010 - 11:30- Ik ben overgevoelig van chocola, ik word er echt té hyper van.
- Ik wist al toen ik kleuter was wat ik later wilde worden.
- Ik ben goedgelovig. (Vriendin van me; 'Goedgelovig staat niet in het woordenboek.' Ik; 'Echt niet?')
- Ik was er heilig van overtuigd dat eenden niet konden vliegen.
everything, in time