Ik vind dat je bij iedereen zijn profielfoto, een bepaald gevoel krijgt, van hoe de persoon (die die foto gebruikt) zou kunnen zijn ^^
(ik hoop dat iemand het snapt)
Dus de bedoeling is, dat je zegt hoe je denkt dat de persoon boven je is (kwa karakter) aan de hand van de foto
Snapt iemand het? wrs niet
- Home
- Forum
- Forum spelletjes
- Profiel Foto ^^ (spel)
Profiel Foto ^^ (spel) - Forum spelletjes
-
6 aug 2008 - 19:456 aug 2008 - 20:10
uhm.. ze houd van zombie's ze zijn hip ^.^ en ze is vrolijk *smilee*
X. demiGirls Love Ben&Jerry's more than you^^
6 aug 2008 - 20:11best wel erg stoer
Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
6 aug 2008 - 20:13echt wel mysterieus, en nja, een beetje gemeen soms
(kan zijn dat je zo helemaal niet bent hé ^^ maar das men gedacht bij de foto)6 aug 2008 - 20:13best wel erg stoer
dankjee
p.s ik zit nu op een ander accountPLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH
6 aug 2008 - 20:14echt wel mysterieus, en nja, een beetje gemeen soms
(kan zijn dat je zo helemaal niet bent hé ^^ maar das men gedacht bij de foto)
wow je hebt helemaal gelijkBest way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
6 aug 2008 - 20:14echt wel mysterieus, en nja, een beetje gemeen soms
(kan zijn dat je zo helemaal niet bent hé ^^ maar das men gedacht bij de foto)
wow je hebt helemaal gelijkBest way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
6 aug 2008 - 20:14Zombie. Gothic.?
Vast zo een mega coowle gothic. X)It even took me by surprise
6 aug 2008 - 20:186 aug 2008 - 20:206 aug 2008 - 20:206 aug 2008 - 20:20mcr fan is en dieren leuk vind
Girls Love Ben&Jerry's more than you^^
6 aug 2008 - 20:20eeeeeh
dierenfan ?
en je bent NOT OKAY
WTF we reageerde tegelijkdon't Worry...Be gay.
6 aug 2008 - 20:21ImNotOkayMCR houdt van MCR -duhxD- en is gek op diertjes.. waarschijnlijk is haar foto van haar eigen hondje. Lief meisje.. en uhm.. grappig i guess.. altijd wel in voor een grapje.. maar als ze slaapt moet je haar niet wakker maken!
Waar ik dit vandaan haal? Geen idee.. KLopt het ?Wie du mir, so ich dir.
6 aug 2008 - 20:21ImNotOkayMCR houdt van MCR -duhxD- en is gek op diertjes.. waarschijnlijk is haar foto van haar eigen hondje. Lief meisje.. en uhm.. grappig i guess.. altijd wel in voor een grapje.. maar als ze slaapt moet je haar niet wakker maken!
Oké ik was dus te sloom -.-
Waar ik dit vandaan haal? Geen idee.. KLopt het ?Wie du mir, so ich dir.
6 aug 2008 - 20:21