• Vind ik zó lelijk!
    Nee echt. Daarnet keek een filmpje op hyves en toen hoorde ik mezelf wat zeggen, en gatverdamme. Zo lellijk.
    Ik schaam me voor mn stem, want iedereen heeft echt normale stemmen en ik niet, haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat idee heb ik dus ook altijd. Ik heb ooit wat ingesproken voor een tv-uitzending van mijn toenmalige vriend en ik dacht: Nee, dit kan toch niet mijn stem zijn?!
    Ik heb van nature een redelijk zware stem, maar ik heb nooit gedacht dat ik zo jongensachtig klonk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ghaha, ik heb dat ook steeds als ik mijn eigen stem hoor.


    Tanya is de beste.

    Ik heb niet echt een meisjes-achtige stem volgens mij :') Maarja, boeiend :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Dan heb je de mijne nog niet gehoord! Ik schaam me dood als ik mezelf hoor! Ik heb een kleuterstem! Ook praat ik zo stil en dan moet ik luider praten en dan maak ik me belachelijk omdat ik dan mezelf niet meer ben! --'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Iedereen vind dat van zijn eigen. Ik ook ;x


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik vind mijn stem ook altijd vreselijk om terug te horen.

    Pliena schreef:
    Ghaha, ik heb dat ook steeds als ik mijn eigen stem hoor.


    I'm a little bit lost without you <3

    ik klink soms als een baby, dus nee ik ben ook niet blij met mijn stem :')

    Mijn stem klinkt altijd zo raar als het opgenomen is. ;3


    None but ourselves can free our minds.

    heb ik ook (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik heb echt een hele lage stem als ik praat en ik vind het mooi.
    Alleen ben ik dan een sopraan en dat vind ik wel verdomd raar.


    Where there is a sea there are pirates...

    Dat is vaak zo maar je moet echt een goede camera hebben wil je stem goed klinken hoor. Want als je een camera van 10 megapixel hebt klinkt je stem anders dan op éen van 7.2 megapixel ofzo. Dus je stem zal wel normaal klinken.
    Mijn stem klinkt soms best wel vet eigenlijk (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cloudburst schreef:
    Iedereen vind dat van zijn eigen. Ik ook ;x


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik schaam me ook voor mijn stem. Al ik normaal praat nu nog zo erg niet, maar als ik hees ben echt wel, het is echt hatelijk. En de laatste tijd slaat mijn stem keiveel om ;s Ik hoorde een interview op de radio, waar ik in voor kwam en mijn stem leek echt zo mannelijk ;x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb een jongensstem en ik heb me er maar bij neergelegd _O_


    Alis volat propriis.