• Ik had een test van Frans terug gekregen en dat was een 3,5/10.. en er waren heel veel van de klas gebuisd en nu bleek het een toets te zijn die we een paar maanden geleden ook al hadden gedaan, dus diegene dat een onvoldoende hadden moesten die toets dus laten handtekenen.. maar als ik zo'n test afgeef thuis ben ik echt dood.Mijn vader is erg streng op gebied van school, maar bijna al mijn testen zijn zoals die test en dus , we moesten het tegen de volgende dag laten handtekenen en ik had gezegt dat ik mijn test was vergeten.En mijn leerkracht zei tegen al diegene dat die test niet laten hadden handtekenen (bijna iedereen) ; 'Morgen nemen jullie die test gehandtekend mee, of jullie mogen niet aan je proefwerk Engels beginnen en ik kom naar jullie toe zodat jullie het me kunnen laten zien.' dus ik die avond , zeker een halfuur bezig geweest om de handtekening van mijn vader deftig op mijn test te hebben staan.Loopt dat mens me gewoon voorbij, voor niets al die moeite gedaan =.=' maar om het nuttig te houden, hebben jullie ooit al handtekeningen vervalst?

    [ bericht aangepast op 25 maart 2010 - 17:53 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Nee, alleen bij mij agenda omdat ik anders een werkstudie kreeg.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik had mijn toetsen eens laten tekenen door mijn mama, en de leerkracht dacht dat ik het zelf had gedaan. :o wat een belediging voor mijn mama haar geschrift haha. x') Maar ja ik heb dat vroeger wel eens gedaan bij slechte toetsen.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2010 - 20:19 ]


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Ik vervals die van mijn moeder altijd met spijbelbriefjes enzo ;$


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, zo vaak!
    Maar dat zijn noodgevallen. anders moest ik op vrijdag 2 uur terug komen. Geen zin in.. Dus dan maar vervalsen ^^


    "Don't look back, you're not going that way."

    Nee, nog nooit volgens mij.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Nog nooit.


    Only losers can act the way you do

    Renaissence schreef:
    Nog nooit.

    -heel braaf-


    your eyes are like stars in the night.

    :$ Vaak zat, Ben er nu wel pro in :D Maar helaas ben ik 18 en moet ik toch alles zelf tekenen :p


    Life is like a box of chocolats,

    Jaaa.. Ik echt zo vaak.. Als ik een proefwerk niet had geleerd.. Of ik had geen zin om te gymen.. Ik heb daar dus speciaal de handtekening van mijn moeder geleerd.. Best slim al zeg ik het zelf..
    Mijn zusje heeft het nu alleen van mij overgenomen en daar was mijn moeder niet zo blij mee, vooral omdat mijn zusje mij er dan ook nog even aannaaid.. Maarjaa


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    ik heb het heeel vaak gedaan , maar niet met rapporten , daar zouden ze vast wel zijn achter gekomen..


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Altijd. Ik teken al een jaar mijn agenda zelf.


    I'll keep you a daydream away.

    hha mijn moeder tekent nooit mn agenda en dat is eigenlijk alles wat getekend moet zijn , dus het vervalsen is zelfs niet nodig :S

    Gelukkig let mn klastitularis er niet op dat het sinds oktober kaal is bij die handtekeningvakjes (:


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Neen,
    mama (of papa) tekenen altijd alles en maken niet echt een probleem van zo'n dingen. Dus is het niet nodig te vervalsen. Wel als ik me verveelde heb ik al eens de handtekening van mama zelf gezet in mijn agenda. Ik vond die vroeger altijd er sjiek uitzien, maar dat noem ik niet vervalsen.

    Nee nog nooit gedaan (: en nu heb ik voor deze school een 18-jarige verklaring zodat ik mezelf ziek kan melden, briefjes kan schrijven als het nodig moest zijn.. stuff like that xd. Dus nu is het ook niet meer nodig ;D.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Als je weg wil van school voor bijvoorbeeld de tandarts, moet je een briefje inleveren met een handtekening. Die gebruiken we ook als we gaan spijbelen, om niet in de problemen te komen. Dan vervals ik ook handtekeningen, ja. Of, ik krabbel er eigenlijk maar gewoon wat neer haha.


    Save me with your love tonight.