• Ik had een test van Frans terug gekregen en dat was een 3,5/10.. en er waren heel veel van de klas gebuisd en nu bleek het een toets te zijn die we een paar maanden geleden ook al hadden gedaan, dus diegene dat een onvoldoende hadden moesten die toets dus laten handtekenen.. maar als ik zo'n test afgeef thuis ben ik echt dood.Mijn vader is erg streng op gebied van school, maar bijna al mijn testen zijn zoals die test en dus , we moesten het tegen de volgende dag laten handtekenen en ik had gezegt dat ik mijn test was vergeten.En mijn leerkracht zei tegen al diegene dat die test niet laten hadden handtekenen (bijna iedereen) ; 'Morgen nemen jullie die test gehandtekend mee, of jullie mogen niet aan je proefwerk Engels beginnen en ik kom naar jullie toe zodat jullie het me kunnen laten zien.' dus ik die avond , zeker een halfuur bezig geweest om de handtekening van mijn vader deftig op mijn test te hebben staan.Loopt dat mens me gewoon voorbij, voor niets al die moeite gedaan =.=' maar om het nuttig te houden, hebben jullie ooit al handtekeningen vervalst?

    [ bericht aangepast op 25 maart 2010 - 17:53 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    ahw! Balen! als ik mijn huiswerk maak, controleren ze het niet, ook lekker voor niks!
    maar bij ons op school hoeven je ouders geen onvoldoendes te tekenen..

    Zaitsev schreef:
    Het lijkt me echt cool om handschriften en handtekeningen te kunnen kopieren, maar het is verdomd moeilijk :o


    Happiness hit her like a train on a track

    Neen, ik doe dat eigenlijk nooit omdat ik weet dat mijn ouders er niet boos om zullen zijn. En onze testen moeten ook niet meer getekent worden, eigenlijk.


    Tanya is de beste.

    ik wel;
    we moeten vvoor frans elke week [superveel] iets maken, gwn woordjes leren enzo en dan laten aftekenen door zo'n vrouw. had ik het niet af ö. ging ik gwn de vorige handtekeningen namaken en dan vervalsen, moehahaha, doe ik nog steeds. handig toch? (A)


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    ik zou die van mijn moeder kunnen vervalsen, want die is makkelijk (A)
    oh en die van elien, niet dat ik daar veel aan heb, maar goed x'D