• Dat wil ik ;x

    Ik heb nu écht k*t haar,een slag en aan alle 2 de zijkanten van mijn hoofd een pijpekrul.

    Ik wil daarom mooi krullend haar dat lang blijft zitten.

    En niet zeggen 'permanent' want dat mag ik niet en ik heb geen money-money (cat)

    Dus hebben jullie leuke en makkelijke tips/filmpjes voor zelf gemaakte krullen die lang blijven zitten?

    XoxO
    Bedankt voor de hulp(flower)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    JimatHatiku schreef:
    (...)
    dies vet!ik heb wel eens geprobeerd met zilverfolie maar soms lukte het niet...
    Maar weet iemand hoe ik die krullen dan het langst in houd?

    Misschien heel veel haarlak op spuiten?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Een natte pluk haar pakken en niet al de dik en niet al te dun. Die draai je in -liefst in de richting van de achterkant van je hoofd- en dan draai je hem in zodat het een drolletje lijkt en zet je hem vast op je hoofd. Dit doe je met als je natte plukken haar je spuit er wta haarlak op föhnt het droog en haalt het eruit en je doet er nog wat haarlijk in. -Niet mee gaan slapen als je die dingen nog op je hoofd hebt-

    [ bericht aangepast op 25 maart 2010 - 18:45 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb een krultang waarmee ik m'n haar krul :'). Elke pluk gewoon erin draaien, en tegelijk van een verre afstand wat haarlak op de pluk spuiten terwijl je hem nog ingedraaid hebt met een krultang, vervolgens er wat haarlak op doen als je hem eruit heb gedraaid en voila. Dat doe je bij elke pluk, en het resultaat is goed. Achteraf nog even over je hele haar wat lak spuiten en zachtjes door je krullen heen kammen (anders wordt het misschien té pluizig) en voila. Succes :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    http://www.youtube.com/watch?v=9I6JhTN_bm0
    deze gebruik ik altijd : D
    die blijven wel lang, maar je moet wel haarlak gebruiken :3


    Let's do this poo

    Ik heb krullen van nature, dus ik weet niet hoe je dat met een krultang moet doen.


    All this dampness is damp.

    Ravel schreef:
    Krultang? Vlecht indoen met nat haar als je gaat slapen?


    None but ourselves can free our minds.

    Permanent bij mij op school? Kost maar 20 euro -a- Haha.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.