• Want ik snap het niet :Y


    All I wanna do is lose control

    Mhh, moeilijk uit te leggen. Misschien moet je eens een dagje op tumblr gaan en zelf kijken wat je kunt doen, en het zelf proberen te begrijpen. Dit doe ik ook altijd.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 21:16 ]


    <3

    Je kan het niet uitleggen, je moet het gewoon proberen. Heb ik ook gedaan en vast alle anderen ook.

    Abrazo schreef:
    Je kan het niet uitleggen, je moet het gewoon proberen. Heb ik ook gedaan en vast alle anderen ook.


    Fly high across the sky, from here to kingdom come.

    Tumblr is echt moeilijk, ik kan er zelf niet veel van dus sorry :c


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik ben al afgehaakt bij het aanmelden.. gwn twas s'avonds en ze hebben een url nodig.. Welke url D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Ik ben al afgehaakt bij het aanmelden.. gwn twas s'avonds en ze hebben een url nodig.. Welke url D:

    De url die voor jouw pagina
    die kan je zelf verzinnen.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Neela schreef:
    (...)
    De url die voor jouw pagina
    die kan je zelf verzinnen.


    & wat moet je daar neer zetten dan? (nerd)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb eerst een uur gedaan om in te loggen, daarna om iets te schrijven en toen moest ik eten. Tumblr sucks.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Fellatio schreef:
    (...)

    & wat moet je daar neer zetten dan? (nerd)


    wat jij wilt, bijvoorbeeld Fellatio ofzo.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    wat jij wilt, bijvoorbeeld Fellatio ofzo.


    Dus gwn een naam zeg maar? Ahaa (nerd) ik vat hem


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Abrazo schreef:
    Je kan het niet uitleggen, je moet het gewoon proberen. Heb ik ook gedaan en vast alle anderen ook.


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Maar Tumblr is makkelijker dan het eruit ziet (-:


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Abrazo schreef:
    Je kan het niet uitleggen, je moet het gewoon proberen. Heb ik ook gedaan en vast alle anderen ook.


    Ivar Oosterloo.

    Incarcerous schreef:
    Maar Tumblr is makkelijker dan het eruit ziet (-:


    All was well.

    Als je vragen hebt, wil ik je wel helpen. Ik zit er al ongeveer een jaar op. :Y)


    All was well.