• Lol, ik was vandaag met een vriendin naar het strand -we hoefden allebei niet naar school-

    We gingen eerst een ijsje halen, bleek de ijssalon dicht te zijn. Dus toen gingen we naar de AH, en hebben we een doos mars ijsjes gekocht : D

    Maargoed, daarna gingen we dus naar het strand, omdat het echt super mooi weer was enzo. Dus wij gingen heel enthousiast het water in tot onze knieën. IJSKOUD. En wij dus vet gillen, en alle mensen ons uit de strandtent waren ons gewoon keihard aan het uitlachen. Maar het was wel leuk (krul)

    Zijn jullie al naar het strand geweest? (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Misschien in de zomervakantie, maar voor de rest niet. (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Gisteren wel,
    met me vriend.
    Was super leuk <33'


    "Don't look back, you're not going that way."

    Zaitsev schreef:
    Hell no _O_ Ik kom eigenlijk zelden bij het strand.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik woon heel dicht bij het strand maar ben er nog niet geweest in 2010, ben de hele week al ziek en al een paar keer flauwgevallen dus het lijkt me niet verstandig ghehe :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    jessicaXtom schreef:
    Nee het regnt bij mij in brabant :[


    ars moriendi

    Nee, ik woon in Brabant en daar is geen strand.. maar ik ga volgende maand naar een vriendin en die woont in Katwijk.. dan gaan we wel naar het strand ;D.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Nee, de Nederlandse zee stink zo.


    Your make-up is terrible

    Nee, ik wil wel, maar ja, nog niet echt het goede weer ervoor bij ons.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik woon in friesland aan de zee, maar er is hier geen strand, alleen maar dijk en slik enzo :(


    DUDE! Get a life!!!

    Psychic schreef:
    Nee, nog niet. Maar er is hier ook geen strand in de buurt. (':


    Happiness hit her like a train on a track

    Het is hier ijskoud en het regent niet echt ideaal om naar het strand te gaan dus. (: