• Lol, ik was vandaag met een vriendin naar het strand -we hoefden allebei niet naar school-

    We gingen eerst een ijsje halen, bleek de ijssalon dicht te zijn. Dus toen gingen we naar de AH, en hebben we een doos mars ijsjes gekocht : D

    Maargoed, daarna gingen we dus naar het strand, omdat het echt super mooi weer was enzo. Dus wij gingen heel enthousiast het water in tot onze knieën. IJSKOUD. En wij dus vet gillen, en alle mensen ons uit de strandtent waren ons gewoon keihard aan het uitlachen. Maar het was wel leuk (krul)

    Zijn jullie al naar het strand geweest? (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee het regnt bij mij in brabant :[


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Hell no _O_ Ik kom eigenlijk zelden bij het strand.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben geen fan van zand, dus ook niet van het strand. En dan al helemaal niet van de Nederlandse stranden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nee, maar ik hou niet van het strand in België.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Nee, nog niet. Maar er is hier ook geen strand in de buurt. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik wil echt zo graag naar de zee! Het strand is eigenlijk niet echt iets voor mij, maar daar logeren in een appartementje en gaan wandelen op de dijk en iets gaan drinken of gaan eten enzo, is dus wel leuk ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Vorige week nog. Ik houd van het strand haha.


    Save me with your love tonight.

    Zaitsev schreef:
    Hell no _O_ Ik kom eigenlijk zelden bij het strand.

    Nee.
    Geen tijd + geen zin.
    En het is toch pas sinds een paar dagen echt lekker weer, dus dan zie ik er niet veel nut in naar het strand te gaan, haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Psychic schreef:
    Nee, nog niet. Maar er is hier ook geen strand in de buurt. (':


    Hope goes lost but never dies.

    Zelfs als ik opreis ga ik bijna nooit naar het strand.Ik haat het zand..


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    ik woon in het oosten van NL dus hier is geen strand :'D


    T O K I O H O T E L < 3

    Zaterdag ben ik er nog geweest. ^^


    Let the Night embrace you

    Ik woon niet bij het strand. ;x


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nee


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.